Motard??

Det värsta med husan är att elstarten är ett skämt. Jag har en -06:a och den har startat med elstarten 3-4 gånger.

Hur är det på ktm, funkar elstarten jämt. Varför är husans elstart så dålig.

Du kanske behöver nytt batteri?:va
 
Drz är en bra hoj,personligen så tycker jag att en 400 är lite klent för gatåka.

Det beror helt på vad man ska ha hojen till, min som är strypt, marschar i 110 utan problem. Låter kanon, är billig att försäkra, billiga reservdelar, långa serviceintervaller, ser ball ut och det finns många billiga trimmdelar.

400 är inte alls helt fel, om du inte tänkt hålla dig i 150+ segmentet, men då är nog motard helt fel ändå.

Sen att det skulle räcka med småslantar för att pigga till en FMX är ju rent ljug,det är och förblir det slöaste som rullat på vägen.

Det går att få ut betydligt mer ur dem än från fabrik, och billigt är subjektivt. T.ex. så får du en FMX lätt för 15-20lax mindre än de flesta KTM 6**, och då har du lite extra pengar att leka med...

Visst kan du skrämma upp en XT,men det är inte småpengar om du skall börja med helsystem,kam osv.

Med lite hemma mek och klurade behöver det inte alls kosta mycket, kolla in på XT660R/X tråden.
 
ledsen att säga det grabbar men det dök upp en fin zx12r som jag inte kunde tacka nej till...så motarden får vänta:(
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top