chukabowa
Håårdcåår
får väll posta en tråd här oxå.
blir det nån motardkörning på racehouse i vinter? söndagar eller lördagar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det får man hoppas... jag är på om jag e ledigchukabowa skrev:får väll posta en tråd här oxå.
Zilversurfer skrev:Från deras hemsida under Motard...glöm ej.
Alla som åker på banan måste ha ett uppsamlingskärl så att inga vätskor kan läcka ut vid eventuell vurpa.
http://www.racehouse.se/supmot.htmchukabowa skrev:![]()
vad dillar du om?
chukabowa skrev:![]()
vad dillar du om?
Zilversurfer skrev:Oj, vilken inställning!! Tror du att jag skulle ljuga. Det är oehört viktigt att det inte läcker ut vätskor på banan. Alla slangar från Fuggen, kylaren och överflödsslangen från bensintanken ska ner i ett uppsamlingskärl. Om det skall vara helt rätt så får du inte heller ha glykol i kylaren, utan endast vatten/vattenpumpsmörjning.
Mvh//ZS
Tack Mr K*t....
Rolfs dotter skrev:Jag tror inte han menade det på det sättet...
Han blev nog som jag, lite konfunderad över varför uppmaningen om att använda uppsamlingskärl plötsligt kom bara efter en fråga om det kommer bli någon motardkörning i höst/vinter.
Zilversurfer skrev:Tja..min uppmaning var bara att inte glömma något som är viktigt. Jag förmodar att ni inte släpper ut Motarder som inte följer era regler.
Är man inte insatt i Bankörning både inne/ute, är det inget man räknar med, eller hur? J
ag tror inte du eller Rolf vill ha spill, bara för att personer inte läst Er hemsida eller inte hade en aning om det. Jag vet inte om ni besiktigar hojjarna innan? Utomhus kan det kanske vara ok att köra utan uppsamlingskärl, men med väggar och pelare i vägen är det inte ok.
Men visst, att vara informativ kanske är fel på detta forum...!
Rolfs dotter skrev:Jag tror inte han menade det på det sättet...
Han blev nog som jag, lite konfunderad över varför uppmaningen om att använda uppsamlingskärl plötsligt kom bara efter en fråga om det kommer bli någon motardkörning i höst/vinter.
Zilversurfer skrev:Men visst, att vara informativ kanske är fel på detta forum...!
chukabowa skrev:helt rätt... jag har ju kört där hela förra vintern ju. undra ju bara om det blir nått detta året o när i så fall.
nope. det är det inte.
Tycker du ska sluta informera oss om att du kommer sluta att informera oss.Zilversurfer skrev:Jag säger det igen, jag kommer aldrig mer informera om något på detta forum - då det alltid finns personer som skall argumentera.
Tack och hej då!!!!
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen