Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Klotgren: Jag vet att du har Dogge på affisch i din walk in closet, bredvid spegeln så att du lätt kan identifiera dig med coolheten.

Lindman: 18.00 på Norrsidan är som 18.30 på södersidan, vilka skall du åka med?

Bennyfax: Nej för fan! Här i Sollentuna är det Lilli & Sussie, Ted Gärdestad, Frida Öhrn osv. Man får åka till Vilda Väsby för att hitta de coola typerna som t.ex. Europe.....:rofl (malmvägen har blivit ruggigt städat och den intilliggande högstadieskolan har blivit ersatt med ett häkte och Attunda Tingsrätt:crash)

Edit: Glömde bort Yngwie Malmsten och tokstollen Christer Pettersson...

Ok, det finns en liten chans att jag kokat ihop det där i mitt sinne.
Jaja, fan va fint Sollentuna var då ...tror ändå du är lite Botkyrka wannabe men Lili & Sussie är ju oxå heta! :kär

Live hos Solstollarna! ..klotgren får en ovanlig och lustig känsla i kallingarna.
http://www.youtube.com/watch?v=96iEjdC6pPw

Last edited:
Ok, det finns en liten chans att jag kokat ihop det där i mitt sinne.
Jaja, fan va fint Sollentuna var då ...tror ändå du är lite Botkyrka wannabe men Lili & Sussie är ju oxå heta! :kär

Lili&Sussie.jpg

Å så hade de ju Anki Bagger som bakgrundssångerska:)

9108203.jpg

På tal om lustig känsla i kallingarna så var Anki Bagger uppe på vår muckarfest två dagar innan muck på K4. G:tuttarick sådär eftersom det verkade som ovanligt många hade en "ovanlig" känsla i kallingarna...:kär

Last edited:
Oja, fina tider..

Kan tänka mig att det var mycket kärlek och torrjuckanden i luften :D.. förresten jag har en Okey-tidning med Sabrina du kan få.

Oja, fina tider..

Kan tänka mig att det var mycket kärlek och torrjuckanden i luften :D.. förresten jag har en Okey-tidning med Sabrina du kan få.

Oooofff, nu blev det mycket OT, men det är det ju i vår tråd:) Du, din gamla Okey tidning med Sabrina i vill inte jag ens ta i....:D

Episk:

ska sträffa en polare vid mitt garage vid 17:45 tiden vet inte om han har nån mer polare som ska med dock

Oooofff, nu blev det mycket OT, men det är det ju i vår tråd:) Du, din gamla Okey tidning med Sabrina i vill inte jag ens ta i....:D

Episk:

Det var som fan. Borde nästan vara censurerat ju. Förvånad över att det finns på youtube.
Jag som är något yngre och dessutom med annan musiksmak får tacka för filmvisningen :) (Undrar hur hon ser ut i ansiktet..? :P )

Jag inväntar såklart alla, fast jag kommer nog hinna dit lite tidigare och leka lite iväntan på er alla.
Alla ska med!!! (går och tvättar munnen med tvål nu)

Jag inväntar såklart alla, fast jag kommer nog hinna dit lite tidigare och leka lite iväntan på er alla.
Alla ska med!!! (går och tvättar munnen med tvål nu)

Jag kommer inte hinna, tvungen att dra till Danmark över dan, landar efter 17.00 och måste hinna utfodra barnen också...:mad:

Det var som fan. Borde nästan vara censurerat ju. Förvånad över att det finns på youtube.
Jag som är något yngre och dessutom med annan musiksmak får tacka för filmvisningen :) (Undrar hur hon ser ut i ansiktet..? :P )

Här är en till för dig Olof, stackars flicka, taktkänsla har hon inte heller...

Fakk, kan inte på torsdag, ser ju ut att vara enda chansen den här veckan enl SMHI.

Putte hur går det med Gotland!? Kollade med jobbet, det e safe!

Brorsan var på Funbike i Västerås förra helgen dem hade tydligen dödsrea, det e Ragnar som tagit över stället.
Det ska tydligen vara nattöppet där på fredag, tips om ngn behöver kitta upp sig.

Fakk, kan inte på torsdag, ser ju ut att vara enda chansen den här veckan enl SMHI.

Brorsan var på Funbike i Västerås förra helgen dem hade tydligen dödsrea, det e Ragnar som tagit över stället.
Det ska tydligen vara nattöppet där på fredag, tips om ngn behöver kitta upp sig.

Menar du Ragnar på Din Mc

Va fan cubic..?! Har du skaffat motard på anabola? Coolt! ;)

Ang. Gotland... Om det är någon som behöver så har vi en plats över i vår stuga.

Ja jag ska ta tag idet där med Gotland... Måste bara få veta hur många som ska med.
Trist att du inte kan hänga på i morgon, men det blir nog fler gånger ;)

Olof, skulle inte John ha din extraplats?

En till med 990SMR, kul!:yoparty

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...