Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok, det finns en liten chans att jag kokat ihop det där i mitt sinne.
Jaja, fan va fint Sollentuna var då ...tror ändå du är lite Botkyrka wannabe men Lili & Sussie är ju oxå heta!![]()
Oja, fina tider..
Kan tänka mig att det var mycket kärlek och torrjuckanden i luften.. förresten jag har en Okey-tidning med Sabrina du kan få.
Oooofff, nu blev det mycket OT, men det är det ju i vår trådDu, din gamla Okey tidning med Sabrina i vill inte jag ens ta i....
![]()
Episk:
En liten lätt torsdagskörning efter jobbet kanske?
typ Skogis och sen en kort sväng till rosen och tillbaka.
Jag inväntar såklart alla, fast jag kommer nog hinna dit lite tidigare och leka lite iväntan på er alla.
Alla ska med!!! (går och tvättar munnen med tvål nu)
Det var som fan. Borde nästan vara censurerat ju. Förvånad över att det finns på youtube.
Jag som är något yngre och dessutom med annan musiksmak får tacka för filmvisningen(Undrar hur hon ser ut i ansiktet..?
)
Här är en till för dig Olof, stackars flicka, taktkänsla har hon inte heller...
Fakk, kan inte på torsdag, ser ju ut att vara enda chansen den här veckan enl SMHI.
Putte hur går det med Gotland!? Kollade med jobbet, det e safe!
Brorsan var på Funbike i Västerås förra helgen dem hade tydligen dödsrea, det e Ragnar som tagit över stället.
Det ska tydligen vara nattöppet där på fredag, tips om ngn behöver kitta upp sig.
Fakk, kan inte på torsdag, ser ju ut att vara enda chansen den här veckan enl SMHI.
Putte hur går det med Gotland!? Kollade med jobbet, det e safe!
Brorsan var på Funbike i Västerås förra helgen dem hade tydligen dödsrea, det e Ragnar som tagit över stället.
Det ska tydligen vara nattöppet där på fredag, tips om ngn behöver kitta upp sig.
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |
![]() |
Vilken otrolig comeback!
Spanjoren Marc Marquez full... |