Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
tänkte gasa lite imorrn om de blir bra väder slutar 14 så tänkte börja så tidigt som möjligt om de är nån som vill köra lite imorrn så säg till :-)

Se det mer som en början på en fet avbetalningsplan:hördu

Haha, fick precis offert på husaberggodiset som pajade.. :) ska bli kul att läsa :)

Han får börja med....

nude_yoga_men-715764.jpg

Räcker de me tyborn? Tog du en bild från "mina bilder" på din dator eller? :D

Last edited:
Oj oj, hade inte tanten kastat sig i diket för skydd hade detta kunnat sluta mycket illa. Väntar på spännande artikel i den lokala tidningen..

Jag har kollat efter billig intercom och undrar om ni kör med någon form av kommunikation?

Efter lite sökande på nätet kom jag fram till att allt man behöver är en 3G-mobil. Skype klarar väl flera användare dock utan mikrofonaktivering, appen Viber funkar oxå men troligtvis som vanlig telefon. Mangler (android/iphone) använder sig av ventrilos servrar där man kan vara flera som snackar och normalt har en ventriloklient mikrofonaktivering men det är inte säkert att appen har det ännu. Helt gratis.

Har själv inte testat då jag måste köpa en ny mobil men jag hoppas att det funkar lika bra som det verkar.

kommunikation? va ere för fel på huvud och handgester? :va

Oj oj, hade inte tanten kastat sig i diket för skydd hade detta kunnat sluta mycket illa. Väntar på spännande artikel i den lokala tidningen..

Jag har kollat efter billig intercom och undrar om ni kör med någon form av kommunikation?

vi kommunicerar genom pekning, nickning, endel svordommar i hjälmen och sparkar mot överkroppen. du är välkommen att följa med på lördag om det inte regnar :D

.[/QUOTE]

Vaddå kommunikation:va
Vi kör hellre fort och fel, precis som några av oss gjorde på Rapidos mc orientering "stockholms snurren".... Till slut hade vi kört om samma crusing gäng så många gånger att det för en vanlig människa började bli pinsamt, men det fattade ju inte vi:D

vi kommunicerar genom pekning, nickning, endel svordommar i hjälmen och sparkar mot överkroppen. du är välkommen att följa med på lördag om det inte regnar :D

Tänkte bara att det skulle vara kul att kunna snacka med bra ljud och alla har ju mobil, kanske inte 3G dock. Jag menar när någon har fått syn på en tjej kan ju alla gå upp på bakhjulet i god tid tex, för jag vet att dom blir impade! ..eller?
Det vore skitkul att haka på men jag kör upp om två veckor :tuttar men ska bättra på mitt teckenspråk tills dess.

Vaddå kommunikation:va
Vi kör hellre fort och fel, precis som några av oss gjorde på Rapidos mc orientering "stockholms snurren".... Till slut hade vi kört om samma crusing gäng så många gånger att det för en vanlig människa började bli pinsamt, men det fattade ju inte vi:D

Tanken var inte riktigt att man ska sitta och tala om för varandra att man kör fel och för fort utan för att ha ännu mer kul men jag förstår vad du menar. Är jag ensam om att ha suttit på ventrilo eller teamspeak? :va

Last edited:
Tänkte bara att det skulle vara kul att kunna snacka med bra ljud och alla har ju mobil, kanske inte 3G dock. Jag menar när någon har fått syn på en tjej kan ju alla gå upp på bakhjulet i god tid tex, för jag vet att dom blir impade! ..eller?
Det vore skitkul att haka på men jag kör upp om två veckor :tuttar men ska bättra på mitt teckenspråk tills dess.

Tanken var inte riktigt att man ska sitta och tala om för varandra att man kör fel och för fort utan för att ha ännu mer kul men jag förstår vad du menar. Är jag ensam om att ha suttit på ventrilo eller teamspeak? :va

Alla tjejer oavsätt ålder lägger snigelspår efter sig av slangning, det vet alla, speciellt kvinnliga poliser och tjejer som rider längs vägen så är det någon som viftar åt dig så är det bara slänga upp den :D

Ventrilo? Teamspeak?

Åfan, att det gav den effekten hade jag ingen aning om. Måste tala om det för alla jag känner...

Ventrilo/Teamspeak är två olika dataprogram som gör det möjligt att snacka med sitt team/polare, ofta när man spelar online. Finns numera till mobiler och det funkar som intercom fast alla i gänget som är med och kör kan prata med varandra i en privat kanal tex. Man har kul som faen men man kanske inte ska snacka så mycket skit när man kör.. det funkar ju bra utan som sagt.

Eftersom firman ska avvecklas och jag (alla andra också) har blivit uppsagda så tänkte jag kolla med maffian om det är någon som har ett jobb till övers. Typ ganska snart... Nu!

Har senaste åren jobbat som montör/snickare men är elektriker i grunden. Men alla tips mottages tacksamt.
Som ni förstår är jag hantervkare så några hightechjobb som att ta fram ett botemedel mot hiv kan vi skippa.

Som sagt, tips mottages mer än gärna.

/Olof Blücher
076 237 60 68
olof_b@hotmail.com

Last edited:
Eftersom firman ska avvecklas och jag (alla andra också) har blivit uppsagda så tänkte jag kolla med maffian om det är någon som har ett jobb till övers. Typ ganska snart... Nu!

Har senaste åren jobbat som montör/snickare men är elektriker i grunden. Men alla tips mottages tacksamt.
Som ni förstår är jag hantervkare så några hightechjobb som att ta fram ett botemedel mot hiv kan vi skippa.

Som sagt, tips mottages mer än gärna.

/Olof Blücher
076 237 60 68
olof_b@hotmail.com

Du har pm :krama

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...