Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Har sålt min älskling nyss :gråta:gråta

Saknar henne redan.......

Blir nytt monster till nästa vår iallafall :cpparty

Och en grymt rolig vinter på isen med min andre fru :tuttar

Japp! Han rövade bort henne precis, var det han du snackade om förut som va skeptisk till kick o ville ha elstart?

:)

nä snacka med en annan polare idag och då sa han att dem skulle åka och kolla på en 660 i närheten av älta så förstod att det var din. har du motardsulor till 580in?

nä snacka med en annan polare idag och då sa han att dem skulle åka och kolla på en 660 i närheten av älta så förstod att det var din. har du motardsulor till 580in?

Ja de va en snubbe från "Förlängda armen" som körde bilen som sa att han kände dig :)

Jag hade flång nya excelfälgar med ktm powerparts bromskit ala myspys tidigare, men sålde det när jag köpte 660:in :huvet

<----- Det på bilden :yoparty

Jahapp igår var det min tur att smaka lite asfalt, den var hård..

Jaha Birdis har du lust att göra en redogörelse av händelseförloppet för oss andra... låter iallafall inte som du gjorde dig allt för illa lr:confused::tummenupp

//Tyborn

Ja de va en snubbe från "Förlängda armen" som körde bilen som sa att han kände dig :)

Jag hade flång nya excelfälgar med ktm powerparts bromskit ala myspys tidigare, men sålde det när jag köpte 660:in :huvet

<----- Det på bilden :yoparty

trist, då är det slut retardat för i år då.. vad blir det nästa år? husa?:yoparty

Jaha Birdis har du lust att göra en redogörelse av händelseförloppet för oss andra... låter iallafall inte som du gjorde dig allt för illa lr:confused::tummenupp

//Tyborn

satt och kollade på fmx kvällen innan och tyckte det såg rätt lätt ut, så drog iväg och skulle göra en superman över en refug nere i tyresö.. det var inte så lätt...
var typ det som hände :D
men gick bra med både mig och hoj.. har ont överallt och lite fina blåmärken och skrapsår men värre än så vart det inte.

sugen på att köra något i veckan?

Last edited:
jävlar vilket drag de är i den här tråden :D

O ja! Ludde blev ju bannad en vecka så där försvann ju en spammare...:D

Själv har jag hojen på 750 mila service just nu och drar dessutom till Gelleråsen på årets sista bandag nu på torsdag - fan va jag skall GASA:hojraket

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman