Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Tjenare Motard bröder!
Tänkte kolla intresse från Stockholm att dra ner till örebro motardbana och köra en helg dvs lördag söndag.
Fri körning mellan 09.00 - 17.00 brukar det vara.
Krav på mc är endast glycolfria kylare(bara köra med vatten i 2 dagar) och vid förgasare uppsammlingskärl(dvs en avsågad 0,5 liters petflaska inget avancerat) annars inga krav.
Pris 400-500 kr för hela helgen.
Anledning till att jag försöker dra ihop detta är att om vi blir 5 eller fler så kan dom hålla öppet en hel helg ist för bara en dag.
datum är då inte bokat men det går nästan alla helger, ska som sagt kolla om det finns intresse först.


Intresserad :
1:Christoffer Lindgren (tossloo)
2:Fredrik Lindman
3:
4: osv
 

mickepicke

Moppebus för hela slanten
Gick med
5 May 2011
Ort
Somalia
Hoj
hemligt
Tjenare Motard bröder!
Tänkte kolla intresse från Stockholm att dra ner till örebro motardbana och köra en helg dvs lördag söndag.
Fri körning mellan 09.00 - 17.00 brukar det vara.
Krav på mc är endast glycolfria kylare(bara köra med vatten i 2 dagar) och vid förgasare uppsammlingskärl(dvs en avsågad 0,5 liters petflaska inget avancerat) annars inga krav.
Pris 400-500 kr för hela helgen.
Anledning till att jag försöker dra ihop detta är att om vi blir 5 eller fler så kan dom hålla öppet en hel helg ist för bara en dag.
datum är då inte bokat men det går nästan alla helger, ska som sagt kolla om det finns intresse först.


Intresserad :
1:Christoffer Lindgren (tossloo)
2:Fredrik Lindman
3:Mickepicke
4: osv
 

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Tosslos motardläger - Intresserade :
1:Christoffer Lindgren (tossloo)
2:Fredrik Lindman
3:Mickepicke
4: Bodoe
5:
6:
7:
8:
 

Stofferider

Kör inte fortare än din ängel kan flyga
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Skärgården?
Hoj
675 Track, cbr250
Någon som vet vad det är för serviceintervall på en husqvarna 450 supermotard -06. Kan nämligen komma över en sån för va 35k är det en bra peng?
Men jag vill ju inte hålla på och serva den var 5timma som en cross :/ Hur fungerar det?
 

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Körning norrut lördag 2juli kl 10:00 mc-varuhuset
1.Lindman
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Tänkte ta en runda norrut på onsdag, årets första. Om det är någon mer som är sugen kan vi träffas utanför mc-varuhuset halv sex.
 

blic

Det som inte dödar...
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Söder om
Hoj
EXC525 SM
Jag hänger gärna på men hinner inte till 17.30. Kan man möta upp er senare kanske? Någon som vill pm'a sitt mobilnr så kan jag kolla vart ni är när jag kommer iväg!
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Jag hänger gärna på men hinner inte till 17.30. Kan man möta upp er senare kanske? Någon som vill pm'a sitt mobilnr så kan jag kolla vart ni är när jag kommer iväg!

Om du vill möta upp så skulle jag gissa att vi är vid gottröra (statoilmacken) runt 19:00.
 

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
fett skoj tur idag bra tempo trevligt sällskap vad mer kan man kräva
måste vi göra om :)
 

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sthlm!
Hoj
Röd
Det här var nog den roligaste rundan jag kört med maffian, tror aldrig att det kommer bli lika kul igen. Synd att du missade den.:tungan

Är bered att hålla med. Lite av en nostalgisk runda som hade allt man kan förvänta sig när man är ute med maffian..

Olof höll stilen med att inte hitta till MC-varuhuset där vi alltid möts och har gjort i 3 års tid.
En av ktm-hojarna spydde ut 1 liter bensin från tanklocket på bakskjutsen vid varje gaspådrag.
En annan av ktm-hojarnas nummerplåt var i klassiskt manér uppstrajpad och vibrerade loss halvvägs.
Bange och rogge drar till sig äldre män vid vaxholm.
Stromberget hade snyggast körstil.
Donken sveavägens kaffe smakade gott, tack skager!
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top