Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Elbling

Nybörjare igen
Gick med
30 Dec 2004
Ort
tokholm
Hoj
Hacke hackspett
Mc varuhuset kl 17:30 onsdag
Färd upp till Gottröra/Knutby och tillbaka med ett slut på Mc Donalds Sveavägen med en kaffe och skitsnack.

1. Ex3mX
2. Big Jim
3. Stormberget
4. Olof (Kanske, vet inte hur det ser ut med jobbet än)
5. Lindman
6. PGM
7. Mickepicke ( om jag hinner hem från jobbet tills dess )
8. Björn
9. obiwan
10. Elbling
11.

Verkar ju häftigt det här, ska nog försöka våga mig med också bara jag lyckas smita från jobbet i tid...
 

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Det får nog bli nästa onsdag istället för min del, lite för blött ute för att det ska kännas kul att köra.

Rogge: Har du tak över huvudet att erbjuda?
 

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
mm regnar rätt bra norr om stan inge kul att köra sporadiskt när de är blött ute spec inte med lite sömn i kroppen men om nån vill köra på lördag om de är fint väder hänger jag gärna på
 

obiwan

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2006
Ort
Sickla
Hoj
Orange 4-takts Kawa
mm regnar rätt bra norr om stan inge kul att köra sporadiskt när de är blött ute spec inte med lite sömn i kroppen men om nån vill köra på lördag om de är fint väder hänger jag gärna på


Ajfan, va trist. Då chickar jag oxå ut och hoppas på torrt nästa gång!
 

mickepicke

Moppebus för hela slanten
Gick med
5 May 2011
Ort
Somalia
Hoj
hemligt
mm regnar rätt bra norr om stan inge kul att köra sporadiskt när de är blött ute spec inte med lite sömn i kroppen men om nån vill köra på lördag om de är fint väder hänger jag gärna på


Kom hem för sent från jobbet för hinna till 17.30..:mad:


Jag är gärna me o leker på lördag också :banana

Fler som är på ?
 

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
lördag kl 12 mc varuhuset gasa norrut
(kan starta tidigare om folk vill)
1 Lindman
2
3
4
5
6
7
8
 

rogge77a

keep it burning
Gick med
12 Dec 2006
Ort
huddinge
Hoj
ktm 950 sm
Det får nog bli nästa onsdag istället för min del, lite för blött ute för att det ska kännas kul att köra.

Rogge: Har du tak över huvudet att erbjuda?



:arsele rätt pris ba ..

nja , jag har en 3a med en polare .. kan kolla med han . men du lär ju få smeta lite isf .
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Japp, går ojämnt och har sig. Sen när jag tog bort förgasaren såg jag att gasvajern hade gått av till hälften, så det blir till att byta. Hur går det med din?

Vi får se, svänghjulet och startmotorn är det som fortsätter att jävlas. Har beställt 2 skruvar för 100 kr som givetvis gick av när jag skulle dra ihop skiten för femtielfte gången. Förhoppningsvis dyker de upp imorgon, så då kanske man kan få någon ordning på grejerna iaf.
 

bange

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Huddinge
Hoj
mellan 2
Vi får se, svänghjulet och startmotorn är det som fortsätter att jävlas. Har beställt 2 skruvar för 100 kr som givetvis gick av när jag skulle dra ihop skiten för femtielfte gången. Förhoppningsvis dyker de upp imorgon, så då kanske man kan få någon ordning på grejerna iaf.

Om du är här till lördag så kanske du hinner med vår andra dag på ringen ;) Den obligatoriska klotnignen är iaf avklarad :p

/Olof från fel konto :)
 

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Vad säger ni tappra krigare. Ska vi äntligen får lite bra väder nu på onsdag så vi kan få trycka ner lite gummi i asfalten tillsammans. Knutby, tur o retur.

MC huset kl 17:45


Edit: Titta nu pissar gud på oss igen, vad har vi gjort för att förtjäna detta?
 
Last edited:

obiwan

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2006
Ort
Sickla
Hoj
Orange 4-takts Kawa
Vad säger ni tappra krigare. Ska vi äntligen får lite bra väder nu på onsdag så vi kan få trycka ner lite gummi i asfalten tillsammans. Knutby, tur o retur.

MC huset kl 17:45

1. Ex3mX
2. obiwan
3.
4.

18 grader och halvmulet, perfekt börn-väder!
 

obiwan

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2006
Ort
Sickla
Hoj
Orange 4-takts Kawa
Vad säger ni tappra krigare. Ska vi äntligen får lite bra väder nu på onsdag så vi kan få trycka ner lite gummi i asfalten tillsammans. Knutby, tur o retur.

MC huset kl 17:45

1. Ex3mX
2. obiwan
3.
4.

18 grader och halvmulet, perfekt börn-väder!

...Åsså kom regnet då, blää. Svensk sommar For the Loose :gnissla

:arsele rätt pris ba ..

nja , jag har en 3a med en polare .. kan kolla med han . men du lär ju få smeta lite isf .

Fan va sweet det låter när du säljer in det på det där sättet Rogge.. smeta hit å smeta dit... jag undrar; vem smetar mest? :tuttar

Om du är här till lördag så kanske du hinner med vår andra dag på ringen ;) Den obligatoriska klotnignen är iaf avklarad :p

/Olof från fel konto :)

Fick du för lite uppmärksamhet eller hade du inte fått flyga ambulanshelikopter på länge!??

Men seriöst, varför klotade du denna gång? Länge sedan du kunde skylla på att min hoj droppade olja på banan..
 
Last edited:

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
gasa Lördag om de är bra väder norrut
samlig 09:30-10:00 avfärd 10:00 sharp Mc-varuhuset
1.Lindman
2.
3.
4.
5.
6.
 

Tossloo

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2009
Ort
Bagarmossen
Hoj
Yamaha WR426F -02 . Yamaha YZ426F -02 . Yamaha R6 -04
Läger

Tjenare Motard bröder!
Tänkte kolla intresse från Stockholm att dra ner till örebro motardbana och köra en helg dvs lördag söndag.
Fri körning mellan 09.00 - 17.00 brukar det vara.
Krav på mc är endast glycolfria kylare(bara köra med vatten i 2 dagar) och vid förgasare uppsammlingskärl(dvs en avsågad 0,5 liters petflaska inget avancerat) annars inga krav.
Pris 400-500 kr för hela helgen.
Anledning till att jag försöker dra ihop detta är att om vi blir 5 eller fler så kan dom hålla öppet en hel helg ist för bara en dag.
datum är då inte bokat men det går nästan alla helger, ska som sagt kolla om det finns intresse först.


Intresserad :
1:Christoffer Lindgren (tossloo)
2:
3:
4: osv
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top