Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Ibland kan folk vara lite sega med att skriva. Räkna inte med att andra alltid tar tag i saker. Skriv något själv om du tänkte köra så kanske någon hakar på.

Alright, jag hojtar till nästa gång :)

Tjena jag + 5 andra ska ut och köra nu på Sön. Kommer köra norrort dvs knutby svängen. Drar från stan vid 12,30 alla är välkommna att haka på! Hojta till om intresse finns så fixar vi en uppsamlingsplats

Kan bli hur spännande som helst då man inte kört sen i oktober och är lite för het på gröten gissar jag heheheh:banana

Okej!!
Låter hur kul som helst men får nämnligen min hoj snart så då kommer jag hänga på alla meets som går! Tänkte bara kolla runt lite vart man kan hänga på osv. Hur räknar ni en 125 duke som motard :P och iochmed att ni har betydligt större hojar, spelar det någon roll? :D

Ska gasa lite norrsida på onsdag tänkta dra från sumpan vid 15 jag och 1 polare till atm kan bli 1 till skulle va skoj med nån nåra till

Kan bara instämma om örebrolägret - grymt skoj. Funkar ok med vanlig gatmotard och de är snälla mot nybörjare som aldrig kört motardbana tidigare.

Någon som e sugen på ut o gäsa södra sidan/stan i eftermiddag? eller i helgen kanske:tummenupp

Första vändan på skålhamra avklarad. Lika dålig som alla andra år med köldskador och grus... Skönt att få den riktigt premiären gjord iaf. Nu är det bara sikta på lelleträffen och gtland ring! ;)

gocartbana i rättvik i helgen 7-8maj 250kr körning hela dagen boende bokas på egen hand (vandrarhem?).
Jag har en plats i bilen om någon vill dela (först till kvarn)

ONSDAGSKÖRNING: Norrsidan

Nu är det fan dags att dra en repa, förutsatt att inte vädret blir skit. Samling MC-Varuhuset 17:30, fire-up 17:45?

1. MrO
2.
3.
4.

--------------------------------------------------------------------------------

Nu är det fan dags att dra en repa, förutsatt att inte vädret blir skit. Samling MC-Varuhuset 17:30, fire-up 17:45?

1. MrO
2. PGM
3.
4.

--------------------------------------------------------------------------------

1. MrO
2. PGM
3. Olof (Kanske)
4.

Va sägs om att gasa nästa lördag 21 Maj
11:00 mc-varuhuset avfärd 11:15
Norrsidan köres kan iofs ändras är uppen för förslag men kan inte nåra vägar söder om stan
1.Lindman
2.
3.
4.
5.
6.

Bump Bump
Va sägs om att gasa nästa lördag 21 Maj
11:00 mc-varuhuset avfärd 11:15
Norrsidan köres kan iofs ändras är uppen för förslag men kan inte nåra vägar söder om stan
1.Lindman
2.
3.
4.
5.
6.

Någon som är sugen på att ut och bränna lite ilkväll?

Edit: med båten :huvet

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma