Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Mc-mässa nästa helg! Vad sägs om mässa och kröka på kvällen efteråt? Lördag är väl bäst om man ska kröka, men då får man trängas som mest på mässan... Kan var mysigt iofs.. :)

(patvahjul.se)

Spiken:
[YOUTUBE-ID]G3it5zjL5Z8[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Mc-mässa nästa helg! Vad sägs om mässa och kröka på kvällen efteråt? Lördag är väl bäst om man ska kröka, men då får man trängas som mest på mässan... Kan var mysigt iofs.. :)

Låter grymt!
Men hur får vi in spiken och stroemberg?:va Nån som har lägg o låna ut?

Edit: Kan Janne va målsman?
Och fick nu ett pm av spiken om att barnbidraget var slut, så nån måste även låna ut pengar till han. Skager räcker ditt socialbidrag?

Låter grymt!
Men hur får vi in spiken och stroemberg?:va Nån som har lägg o låna ut?

Edit: Kan Janne va målsman?
Och fick nu ett pm av spiken om att barnbidraget var slut, så nån måste även låna ut pengar till han. Skager räcker ditt socialbidrag?

Något som garanterat inte skulle räcka är syret, om du ska med på mässan.:gnissla Janne har väl barn redan, tror inte han är sugen på att ta hand om ett gäng ungtuppar som efter att par öl ska bräcka varandra i hojkörning o dyl. Tror inte Spiken får barnbidrag längre, utan nu heter det lön. Som arbetstagare får hans arbetsgivare lönebidrag för att ha honom anställd, och som många andra med nedsatt arbetsförmåga är det en symbolisk summa, mest för att han ska anpassa sig till ett så normalt liv som möjligt i samhället. Du måste blanda ihop mig med Olof när du snackar soc bidrag.:tungan Sen är jag inte skitsugen på att någon ska se mig tillsammans med nån semikriminell från tumba som har massa Rossi planscher uppsatta hemma i sitt pojkrum. Bilden du har på din RR-hemsida måste vara samma som du har på ditt eskortföretag, eller hur stekarn.:arsele

Något som garanterat inte skulle räcka är syret, om du ska med på mässan.:gnissla Janne har väl barn redan, tror inte han är sugen på att ta hand om ett gäng ungtuppar som efter att par öl ska bräcka varandra i hojkörning o dyl. Tror inte Spiken får barnbidrag längre, utan nu heter det lön. Som arbetstagare får hans arbetsgivare lönebidrag för att ha honom anställd, och som många andra med nedsatt arbetsförmåga är det en symbolisk summa, mest för att han ska anpassa sig till ett så normalt liv som möjligt i samhället. Du måste blanda ihop mig med Olof när du snackar soc bidrag.:tungan Sen är jag inte skitsugen på att någon ska se mig tillsammans med nån semikriminell från tumba som har massa Rossi planscher uppsatta hemma i sitt pojkrum. Bilden du har på din RR-hemsida måste vara samma som du har på ditt eskortföretag, eller hur stekarn.:arsele

Du behöver inte skämmas över att du har soc-bidrag. Själv är jag ganska nöjd över att kunna utnyttja systemet precis som många andra gör.

Sjukt dåligt gensvar... :va

Det är ju sporthojsfest på Fenix (Götgatan 40) på lördagen också. Ingen som är sugen på att ta sig dit?

Fan va trötta ni är!
Klart vi kryper fram under stenarna och möts på fenixLördag, finns ju alltid ett rikligt utbud med raffigt klädda 20-25 åriga lustande blondiner på Sporthojsfesterna! Jag hör ända hit att Skager börja andas tungt.

The One. Stromberget + en
1 Ex3mx0zr
2 Lindquist (party djuret!!!! eller vare han som låg och sov innan kl 22.00 när det va fest på gotland?)
3. Bange
4. Danne
5. Rogge
6. Cubic
8. Skager
9. Olof
10. Spiken
11. R1Björne
12
13
14
15
16
17

Fränt! Ta me lite snygga små brewdar som knappt fått mens så kommer Skager oxå ;)

Du är som ett datavirus, överallt. :arsele
Antar att du inte kommer eftersom festen brukar börja vid 22, då har du hunnit komma, blivit förbisedd och besegrad. Som Stromberget skrev så var du ju jävligt party på gotland. :rolleyes:

Du är som ett datavirus, överallt. :arsele
Antar att du inte kommer eftersom festen brukar börja vid 22, då har du hunnit komma, blivit förbisedd och besegrad. Som Stromberget skrev så var du ju jävligt party på gotland. :rolleyes:

Den som kommer få se! Men va fan ska jag va uppe efter 10 när brewdarna sliter i mig o vill lägga sig? :Stekare

Den som kommer få se! Men va fan ska jag va uppe efter 10 när brewdarna sliter i mig o vill lägga sig? :Stekare

Jag vet inte om det är ditt eller mitt minne som sviker, men som jag kommer ihåg det så gick det åt pipan när lillstek gled upp på dansgolvet och sköt av någon kvick kommentar, som han är så bra på. :näsblod
Tyckte jag såg ett uns av medlidande i ögonen på damen som vart utsatt för detta attentat. :krama

Jag vet inte om det är ditt eller mitt minne som sviker, men som jag kommer ihåg det så gick det åt pipan när lillstek gled upp på dansgolvet och sköt av någon kvick kommentar, som han är så bra på. :näsblod
Tyckte jag såg ett uns av medlidande i ögonen på damen som vart utsatt för detta attentat. :krama

Jävel på o blivit uppkäftig!:arsele Nä det här får vi ta över en malt imorn!
När träffas motardligan imorn? Kl 21?

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!