Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Kör absolut inte med Grinder! Han är oärlig, jobbig, kraschar HELA tiden och är ett allmänt drägg!

Där fick du för att du flyttade från oss Jocke, må motardgudarna bannlysa dig från alla trevliga körningar i framtiden! :tuttar

Ärligt talat är han en jävligt duktig förare, är rolig, trevlig och en bra kille att ha med på körningarna. Om nu någon missade att jag inte menade det jag skrev ovan.

Haha! Jag som är så jävla trevlig ;)

Jag tror inte det har kommit igång än riktigt. Det brukar vara på onsdagar vid Stockholms MC-varuhus eller vid medborgarplatsen.

Passar på att fråga om någon är sugen på tullinge på lördag?

Passa dig för gubbe i vit skåpbil bara, tror inte han är glad efter helgens incident. Han fick sin bilnyckel utkastad på en åker efter att ha försökt preja mig och Christopher..

Ska någon ut och busa idag?

Jag är ute hela dagen!

Bara att slå en signal 0735341200

Martin.

Kör absolut inte med Grinder! Han är oärlig, jobbig, kraschar HELA tiden och är ett allmänt drägg!

Där fick du för att du flyttade från oss Jocke, må motardgudarna bannlysa dig från alla trevliga körningar i framtiden! :tuttar

Ärligt talat är han en jävligt duktig förare, är rolig, trevlig och en bra kille att ha med på körningarna. Om nu någon missade att jag inte menade det jag skrev ovan.

:lol

Kunde inte sagt det bättre själv :tungan

Haha! Jag som är så jävla trevlig ;)

Du saknar oss redan, erkänn ;)

Last edited:
vet någon var man kan hitta art nummer till mikuni munstycken!?
ska ha låg 50
huvud 137,5
tänkte beställa på nätet typ lelles?

har en TM 40-6:a

jag och en polare ska ut och gassa imorrn vi dra dock kl 15 från solna ring/sms mej om ni vill hänga på 0706071092

Är det ingen Ons körning i år? Jag mfl har föravsikt att köra efter jobbet och det vore kul att träffa lite likasinnade, Någon som är på? kanske en norrots sväng? va ute och körde till Knutby i helgen vägarna är lika underbara som förra året!

Är det ingen Ons körning i år? Jag mfl har föravsikt att köra efter jobbet och det vore kul att träffa lite likasinnade, Någon som är på? kanske en norrots sväng? va ute och körde till Knutby i helgen vägarna är lika underbara som förra året!

Det beror på vädret:yoparty

Medvind, + 20 grader och sol... Fan det märks att man blir ett år äldre

Nämen smhi har en inte allt för rolig prognos just nu men det kanske ändras.

Styr upp en onsdagskörning så hänger jag på om det blir bra väder =)

Tjena, nej de ser ju inte 100%igt ut! men blir det åkväder så försöker jag uppdatera med min/vår plan typ efter lunch imrogon!

www.yr.no tycker jag har levererar bra och trovärdiga väderleksrapporter, enligt dem imorgon så mellan kl 12-18 ca 13grader 4m/s sedan mellan kl 18-00 ca 15grader

Så om nu detta stämmer så säger jag Mc varuhuset kl 17,00. Jag vet att jag + minst 2 kommer men troligen jag + 3

Så kom ni med vet jag

Last edited:
Ser ut som det blir kanonväder!!! jag kommer som jag skrev igår att vara vid MC varuhuset kl 17! men de vore kul om någon svara så jag inte står där som ett fån och väntar i Onödan!

073-337 50 21

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...