Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Ser ut som det blir kanonväder!!! jag kommer som jag skrev igår att vara vid MC varuhuset kl 17! men de vore kul om någon svara så jag inte står där som ett fån och väntar i Onödan!

073-337 50 21

Jag tänkte hänga på men kommer inte att hinna till kl 17.
Så jag kan möta upp vid början av skålhamravägen om det blir en norr-runda. Borde vara där innan kl 18.:)

Jag smsar mitt nummer till dig.

Janne. Jag kommer inte heller att hinna i tid. Ska vi mötas upp på vägen?
Ring mig 070 779 42 85

Mange

jag hinner inte häller. kom hem från jobbet nu. sticker ut snart å ser om jag stöter på er

Tack för en trevlig runda.:tummenupp

Det blev en sväng upp till Knutby via Gottröra.

Bifogat

• mc.jpg
    mc.jpg
    213.2 KB · Visningar: 126
Så snart jag får ihop min klump så hänger jag gärna på. Behöver ny vevstake, packningar och olja (7500 sek) så jag hoppas den blir klar innan sommaren är slut :Bugar

Så snart jag får ihop min klump så hänger jag gärna på. Behöver ny vevstake, packningar och olja (7500 sek) så jag hoppas den blir klar innan sommaren är slut :Bugar

Se där ja, det låter som att du göra samma service som mig :) Jag satsar dock på att ha ihop hojen om 2 veckor då jag ska lägga beställningen på prylarna ikväll. Har du hittat någon som kan pressa din vev?

Se där ja, det låter som att du göra samma service som mig :) Jag satsar dock på att ha ihop hojen om 2 veckor då jag ska lägga beställningen på prylarna ikväll. Har du hittat någon som kan pressa din vev?

Men öka ff, sitter ju och väntar på att du ska ringa så jag får ut och gasa lite. Måste ju hinna med en onsdagskörning innan gotland.

Drar ut o kör ikväll .. kanske är ute på vägarna runt 17:30-18. Mitt nummer står några inlägg upp om nån vill haka. Tror jag ska köra norrut hittade några nice vägar där senast :)

Gäsp... va, är det vår? :jisses
Onsdagskörning, yea baby!
MC varuhuset kl 17:30 fire up kl 17:45
STHLM - Gottröra T&R

1. Ex3mX (nybörjare)
2. Cubic
3.
4.
5.
6.
7.

MC varuhuset kl 17:30 fire up kl 17:45