Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
BUUUUUHUUUU.... jag vill oxå va med och åka, fan att man inte hunnit få ihop hojjen ännu, SUCK :gråta

Jag såg dig vid islandstorget i fredags Olof, inte fan vart det någon wheeliee vid rödljuset som man hade hoppats på, skärpning :mad:.

Tjabba, blir det någon körning på onsdag? Träffplats? Vi e två stycken Dukenördar som vill hänga på å busa lite.. :yoparty
/Anders

Jag såg dig vid islandstorget i fredags Olof, inte fan vart det någon wheeliee vid rödljuset som man hade hoppats på, skärpning :mad:.

I fredags... Åkte jag hoj i fredags..? Är du säker på att det var jag? Tog en liten sväng till brostugan onsdags men fredag, det vete fan. Börjar bli senil kanske:)

Edit: Ja just det!:) Jag och Stromberget var ute och gjorde vägarna osäkra.
Känns inte som att slanga är det bästa att göra med kall motor. Lär knappast fått upp ordentlig arbetstemp på den lilla biten.

Last edited:
I fredags... Åkte jag hoj i fredags..? Är du säker på att det var jag? Tog en liten sväng till brostugan onsdags men fredag, det vete fan. Börjar bli senil kanske:)

Edit: Ja just det!:) Jag och Stromberget var ute och gjorde vägarna osäkra.
Känns inte som att slanga är det bästa att göra med kall motor. Lär knappast fått upp ordentlig arbetstemp på den lilla biten.

Hmm, tror det var i fredags, du var iaf på väg hemåt inte mot stan. Var det bara du och Stromberget som var ute?

Är du säker på att det var jag?QUOTE]

Tror du inte jag känner igen hojen din, och dig med dina nya fina trikåer.:tungan

Last edited:
Ngn som är sugen på Lunda imorgon?
På onsdag är väl Barkarby öppet oxå...

Hmm, tror det var i fredags, du var iaf på väg hemåt inte mot stan. Var det bara du och Stromberget som var ute?

Tror du inte jag känner igen hojen din, och dig med dina nya fina trikåer.:tungan

Man vet aldrig, jag vet iaf en som har en nästan identisk hoj som min.

På väg hem.... Aj då, det var fan riktigt illa om jag inte slangade då:rodnar

Ngn som är sugen på Lunda imorgon?
På onsdag är väl Barkarby öppet oxå...

Då vill jag se 12or med 690!

Last edited:
12:or, man tackar för förtroendet! Större risk att du får se en backflip to nohanded necklanding alternativt en dartpil deluxe over handlebar with flatlinelanding, hehe!

1.R1björn
2.Oblic
3.Anders+polare(eventuellt)
4.Whoopass
5.preapus
6.Burran
7.
Fyll på ba :yoparty

1.R1björn
2.Oblic
4.Whoopass
5.preapus
6.Burran
7.trailboss+polare

Fyll på ba :yoparty

1.R1björn
2.Oblic
4.Whoopass
5.preapus
6.Burran
7.trailboss+polare
8.Linkan ( Om jag får ihop drivpacketet)

Fyll på ba

Back