Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Så fort och hårt har hojen aldrig gått :-) En ny upplevelse!
Nu förstår jag varför vissa behöver byta olja lite oftare än andra ;-)

Tack i alla fall för ikväll, det var en rolig första tur. Mersmak

Körning

På söndag ska det vara hyffsat väder enl smhi och då skulle det passa med en körning tycker jag. Norra sidan om någon hittar och då kanske en lite längre sväng. Någon som är intresserad, kanske dra iväg vid elva-tiden...

På söndag ska det vara hyffsat väder enl smhi och då skulle det passa med en körning tycker jag. Norra sidan om någon hittar och då kanske en lite längre sväng. Någon som är intresserad, kanske dra iväg vid elva-tiden...

Bröllop på lördag(ej mitt), sen är det tillbaka till lokalen på söndag och hjälpa till med städningen, så jag måste passa.

Efter ett par bärs så kom jag på den geniala ide'n att vi på nästa sporthojsfest mste kora årets klotare, man kanske kan vinna ett par gratis öl i baren, eller bara stå och bli hånad hela kvällen, tja vad tycker ni att vi ska ge Olof.:arsele

Va Fan ska du norr om stan o göra:va Du bor ju i Tullinge:tuttar :yoparty

Jag och Whoopass e på. Mc varuhuset 11:30?

Efter ett par bärs så kom jag på den geniala ide'n att vi på nästa sporthojsfest mste kora årets klotare, man kanske kan vinna ett par gratis öl i baren, eller bara stå och bli hånad hela kvällen, tja vad tycker ni att vi ska ge Olof.:arsele

Ni kan betala det nya stället och den nya hjälmen. Det räcker, mer än så behöver jag inte.

Onsdag 16/7 17.30 vid medborgarplatsen, avfärd 18.00

Förslagsvis så åker vi norrut och ingen kör omkull :gnissla

1.Oblic
2.
3.
4.
....

Oj. tempot är faktiskt ganska bra...beror dock på vilka som kör.... men e du duktig så hänger du lätt på....

Vad är det för tempo på körningen? Skulle gärna joina men min XR toppar väl strax över 100 och vill inte vara bromskloss.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul