Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Jag ska på en massa lägenhetsvisningar imorrn så jag är nog inte fri förän runt kl 15. Men jag slår skagen en pling då och ser om det blev något åka. (jag vill nöta bana!!!!!!!!!)

Synd att man är upptagen imorgon annars hade jag gärna kommit till Lunda för att fota lite!

Blir nog ingenting idag för min del. Så jävla blött ute och det lär inte torka upp med tanke på hur vädret ser ut just nu.

Jäkla vilket nice väder det va idag, blev en premiärtur på 4-5 mil :)
och den hoppade igång på tredje kicken..precis som det ska va :tummenupp

Till helgen borde det väl bli lite körning om det fortsätter så här!

tro de eller ej... olofs hojj smälde igång efter första. Själv stod jag och kicka 10 minuter minst med min egen :mad:

Vem orkar kicka? :slicka

Det är manligt att kicka:yoparty

Seriöst Olof, har du nånsin fått igång din på första kicken..snart har väl hela maffian stått o kickat dina hojar :arsele

Jag hade lite problem med ktm:en ett tag, det erkänner jag men det löste sig efter byte av munstycke. Sen dess har det aldrig varit några problem. (Om man bortser från att ktm inte kan framställa ordentliga slangklämmor) Din hoj därremot... Hur pålitlig verkar den vara? "Jag kunde inte få ur 2:an":blah

tro de eller ej... olofs hojj smälde igång efter första. Själv stod jag och kicka 10 minuter minst med min egen :mad:

Precis! Go Felix, på dem ba'!:tummenupp

Last edited:
åka till helgen... vad säjer ni. BILIA haga norra kl 13.00 på lördag tex. (om vädret blir skapligt). Vi ses :)

Back