Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Oroa dig inte..
Den dagen jag sätter min fot på Dressman, speciellt Dressman XL har jag helt tappat min identitet.

VAfan.. bussigt, men tag 2 för 3 är ju så bra!
Vi behöver bara en till så gör vi världens klipp och vi delar på allt.

Efter några varv på startmotorn starta han Ida, nu nere bara vänta på några plusgrader till så man kan ta årets premiär tur.

Efter några varv på startmotorn starta han Ida, nu nere bara vänta på några plusgrader till så man kan ta årets premiär tur.

Jag och några polare har redan varit ute 2ggr, idag blev det grusgrop, mycket fint och nästan helt snöfritt:)

Blir nog en repa i morgon med :)

Då kör ni cross borta i Jordbro elle?

Nope, körde i grusgropen på väg mot bulten från huddinge/tullinge hållet.. var väll inte optimalt med gatdäck, men roligt var det, blev en tur till almnäs och några vändor på bulten med faktiskt..
nä jag kör 690 smc, o polarna kör husa 570 o ktm 690 sm så vi är bara vanliga gatmuppar :)

Nope, körde i grusgropen på väg mot bulten från huddinge/tullinge hållet.. var väll inte optimalt med gatdäck, men roligt var det, blev en tur till almnäs och några vändor på bulten med faktiskt..
nä jag kör 690 smc, o polarna kör husa 570 o ktm 690 sm så vi är bara vanliga gatmuppar :)

De va som fan, trodde inte dom dög till att köra grusgrop me :p kanske iof va ganska hårt underlag där nu?

Monterade dit bakdäcket Ida och funderade på att ta en tur men sket i de. Har kanske sett er på vägarna då har hojen i Huddinge så man kör mkt däromkring.

De va som fan, trodde inte dom dög till att köra grusgrop me :p kanske iof va ganska hårt underlag där nu?

Monterade dit bakdäcket Ida och funderade på att ta en tur men sket i de. Har kanske sett er på vägarna då har hojen i Huddinge så man kör mkt däromkring.

Det går hyffsat faktiskt, är väll när det blir riktigt löst d börjar gå åt skogen:)
Men att sladda runt lite och så då duger dom fint:)
Får väll ta en tur nån da:)

Aha då är det premiär strax?

När börjar det dra ihop sig för körning, ska joina upp er i sommar tänkte jag?

Jävla tjat om väder och värme. Själv gjorde jag årets premiär i 3 plusgrader. Morgonen därpå när jag skulle till jobbet var det -5. Dä ä ba å åk!

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!