Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Jag förstår. Tackar ödmjukast Herr. Ricken=)

Abstinensen börjar tära...:huvet

En liten korrigering då, vi ska ta ett möte med alla som är intresserade av att köra på banan. Nånstans kring snösmältning.

För vi kommer behöva lite hjälp med att jaga pengar och mankraft.

Så ni som är sugna på att köra, kom dit, ingen kommer tvinga er att jobba. Men vi kanske är väldigt övertalande (med slägga) ;)

Jag återkommer om datum osv.

Och den som fotade borde träna på att hålla kameran åt rätt håll. Över.

Just det, du fotar ju med plastkameramärket så du kanske inte visste att man FAKTISKT KAN ROTERA BILDERNA I EFTERHAND, du är säkert Djurgårdare också va?:D

Och eftersom du också säger "hålla kameran åt rätt håll" så befäster det ännu mer din kompetens - det är för fan ingen KAMERA som tagit den där bilden. Det är en mobil med "bildfångarfunktion".:7peta

Över and out:tummenupp

Just det, du fotar ju med plastkameramärket så du kanske inte visste att man FAKTISKT KAN ROTERA BILDERNA I EFTERHAND, du är säkert Djurgårdare också va?:D

Och eftersom du också säger "hålla kameran åt rätt håll" så befäster det ännu mer din kompetens - det är för fan ingen KAMERA som tagit den där bilden. Det är en mobil med "bildfångarfunktion".:7peta

Över and out:tummenupp

Lugn min son, annars skickar jag bennyfax på dig!

Här inleder jag 2013.
Masserat upp ramlagrena lite, hart hört att sån här räfflad yta ska öka effekten med runt 11%
Och så har någon slarvat bort min motor på bänken. Hoppas det går bättre för er andra, men det utgår jag ifrån.
IMG_1167.jpg

IMG_1212.jpg

image.jpg image.jpg
På med crossdäck, dubba, klä på dig, gasa. Och nej det är inga probs med 17":banana

Last edited:
Både och! Superhårda härdade (dyra) skruvdubb från best-grip.se så de håller för asfaltskörning också! :yoparty

Vart kör du? Flex?
Jag o polaren kör gymline, du e välkommen o haka på om du vill :tummenupp

TTC men Gymline är schysst. Dom har ju prova-på-dagar så jag hakar gärna på nån dag men behöver lite tid att komma igång. Jag har haft nervinklämning i 3 månader och tränar extremt lätt förutom rygg och ben.

TTC??
Jag ska träna imorn, e där vid 5 tiden! Kom om du vill då, du har ju mitt nr va?
Sen att du lyfter lätt kan ju ha lite o göra me din kroppsbyggnad oxå :arsele:tuttar:tungan

TTC men Gymline är schysst. Dom har ju prova-på-dagar så jag hakar gärna på nån dag men behöver lite tid att komma igång. Jag har haft nervinklämning i 3 månader och tränar extremt lätt förutom rygg och ben.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!