Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Hehe.. men de svingar och guppar lika fint.
Vem vill se close-up-video till samma musik som i klippet ovanför?

I vilket tempo går det för er när ni är ute å åker?

Nyfiken ifall man kan haka på och köra någon kväll med trevligt väder?
Visserligen är jag nybörjare (haft kortet 4 år men kört väldigt lite pga trasig hoj och dåligt med ork att laga) och kan definitivt inte slanga, vill men måste öva..

I vilket tempo går det för er när ni är ute å åker?

Nyfiken ifall man kan haka på och köra någon kväll med trevligt väder?
Visserligen är jag nybörjare (haft kortet 4 år men kört väldigt lite pga trasig hoj och dåligt med ork att laga) och kan definitivt inte slanga, vill men måste öva..

Lindman ska visa mig lite vägar imorrn eftermiddag. O jag blir rädd när det går för fort, så du kan du hänga med om du vill.
Jag antar att det är ok Lindman, eller ville du att vi skulle åka ensamma, hålla i handen på väg mot solnedgången? ;)

bjuder på räkmacka om du lägger upp en film på dig själv när du gör den dansen till samma musik :tuttar

Ser fram emot en macka med räsch men du är nog för ung och oskuldsfull. Du får nöja dig med Kate Upton.. tills vidare ^^
Roligt att du ändå ville se de gyllene bollarna (antecknar) :D

alla är alltid välkommna ju fler ju roligare sen köra alla aldrig i samma tak man kör i sin egen takt så alla kommer fram utan offroad körning på åkrar osv

Låter bra! Vilken sida av stan tänkte ni köra på idag? Jobbar på södersidan och har jour just nu med hyffsat kort inställelsetid så jag får se kall jag kan hänga på idag eller om vi tar det en annan dag.

Skit har grabben hela denna vecka men nästa ska jag banne mig med på ons eller nåt ska bara fixa skyltlykta! :)

Blir en södervända idag (med risk för inslag utav åker) inställelse tid 15.00 Shell Globen. Inställningen är är att "alla ska med" i sann sosse anda.

Kommer bli en upp plockning i huddinge ca 16.00 vid statoil stuvsta/ågesta korset

Last edited:
Jag står i västberga o väntar på lindman. Är han med er eller?

Lite sent men hoppar denna gång, hänger gärna på näst nästa vecka när jag inte har jour längre.. Tar ev en solosväng frammåt kvällen beroende på vädret...

ser ut att regna på onsdag så va sägs om att gasa lite på tisdag istället
avfärd 17:31 mc-varuhuset färd norr ut om ingen annan vet roligare väg
1.Lindman
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Nyheter