Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Vad nu, har du hittat tillbaka? :)

Ha ha ha du menar ifrån sanddynerna i Marocco? :)
Det var tänkt att jag skulle joina men då flickvännen precis köpt sin KTM640SM & inte kört så mkt så vore det riktigt elakt att dra ut henne på bombrepa med er. Så det fick bli körning norrort & mot sigtuna.

Lindman & Co:
Jag såg er igår vid 17.45 när jag körde upp på motorvägen norrut vid Haga Norra med bilen. Jag försökte ta mig fram och hytta med näven eftersom framförallt Lindman övade väldigt mycket på hetsig körning t.ex. på spärrområden:dummer, men struntade i det eftersom jag kör så själv ibland:D.

Ni svängde av vid Helenelund, blev det mot Täby golfklubb och Gottröra sen?

Jag kom ikapp vid Gottröra-macken, men behövde tanka och då var ni på g(ay) :arsele
Helvete vad dåliga vägarna var i år, såg ju ut som bombkratrar bitvis.

Ha ha ha du menar ifrån sanddynerna i Marocco? :)
Det var tänkt att jag skulle joina men då flickvännen precis köpt sin KTM640SM & inte kört så mkt så vore det riktigt elakt att dra ut henne på bombrepa med er. Så det fick bli körning norrort & mot sigtuna.

Nej, syftade mer på att det verkade som du skulle med och köra.
Då blev man ju nyfiken. :)

alla är alltid välkommna oavsett fart :-)
vi motard åkare är snälla personer ju

Ha ha ha Lindman är det lugnare än för 6år sedan så kan jag tänka mig att åka med annars är det en del kamikaze piloter, ooops säger en själv som tycker om att ligga motorvägsfart på grus :/

Lindman & Co:
Jag såg er igår vid 17.45 när jag körde upp på motorvägen norrut vid Haga Norra med bilen. Jag försökte ta mig fram och hytta med näven eftersom framförallt Lindman övade väldigt mycket på hetsig körning t.ex. på spärrområden:dummer, men struntade i det eftersom jag kör så själv ibland:D.

Ni svängde av vid Helenelund, blev det mot Täby golfklubb och Gottröra sen?

Synd att du inte han fram och tillrättavisa buset.. Var själv tvungen att gestikulera vilt till en ung spoling på en sån där dödsmaskin idag som trängde sig längst fram i rödljuset. Det finns ingen hyffs alls i dagens ungdom! :mad:

Hittar man rätt typ av hål kan det vara skönt att köra i dem också. Kanske var sådana cubic hittade...? ;)

Aaaaa du tänker tsåååååå (uttalas av Robert Gustavson med nazist-tantbrytnig)

"de andra hålen" är f.ö. min andra favoritsysselsättning:)

Olof : I wish, hahaha!
Vägarna var riktigt kisskorv, men man blev ju alert iaf...

Ha ha ha Lindman är det lugnare än för 6år sedan så kan jag tänka mig att åka med annars är det en del kamikaze piloter, ooops säger en själv som tycker om att ligga motorvägsfart på grus :/

Efter att Krille och Anders försvann så har det lugnat ner sig.
Eller så har man själv ökat tempot så man tycker inte de andra kör lika fort längre :)

Skulle behöva ställa ventilerna på min 640-03, nån som har tips på någon som kan fixa det billigt? Hade gärna försökt mig på själv men har ingenstans att meka..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman