Om vädret tillåter så ska det snurras.![]()
När och var ska vi samlas inför årets sthlm's snurr på lördag, om nån ska haka?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om vädret tillåter så ska det snurras.![]()

När och var ska vi samlas inför årets sthlm's snurr på lördag, om nån ska haka?![]()
Är det inte någonstans vid gullmarsplan som "starten" går, tycker att jag läst det någon gång...
Vet någon hur länge man kör, är man hemma till tre-fyra om man drar iväg runt tio-elva. Behöver ev wheela ned till strängnäs på eftermiddagen och behöver veta lite tider... Skager du kördeväl förra året, ait.
. Det tar väl ca:3 timmar skulle jag gissa på, kommer inte exakt hur lång tid det tog förra året, men jag tror vi körde nästan dubbelt så långt som man skulle
. Tror du hinner till tre utan problem. Starten är mycket riktigt nedanför gullmarsplan vid rapidos klubbstuga, vi kan ju träffas vid gullmars och åka ner gemensamt, ligger ca:300 meter därifrån. Kommer säkert att bli kanon, bara vi får med våran eminenta kartläsare. Vi kan väl träffas vid 09:45 på gullmarsplan och åka ner 10:00 till stugan.Det beror på vem som läser kartan, Olof skulle visst göra det i år så det kommer gå hur bra som helst. Det tar väl ca:3 timmar skulle jag gissa på, kommer inte exakt hur lång tid det tog förra året, men jag tror vi körde nästan dubbelt så långt som man skulle
. Tror du hinner till tre utan problem. Starten är mycket riktigt nedanför gullmarsplan vid rapidos klubbstuga, vi kan ju träffas vid gullmars och åka ner gemensamt, ligger ca:300 meter därifrån. Kommer säkert att bli kanon, bara vi får med våran eminenta kartläsare. Vi kan väl träffas vid 09:45 på gullmarsplan och åka ner 10:00 till stugan.
Det beror på vem som läser kartan, Olof skulle visst göra det i år så det kommer gå hur bra som helst. Det tar väl ca:3 timmar skulle jag gissa på, kommer inte exakt hur lång tid det tog förra året, men jag tror vi körde nästan dubbelt så långt som man skulle
. Tror du hinner till tre utan problem. Starten är mycket riktigt nedanför gullmarsplan vid rapidos klubbstuga, vi kan ju träffas vid gullmars och åka ner gemensamt, ligger ca:300 meter därifrån. Kommer säkert att bli kanon, bara vi får med våran eminenta kartläsare. Vi kan väl träffas vid 09:45 på gullmarsplan och åka ner 10:00 till stugan.

Det är just Gotland jag skall köra på.
Har du samma tryck fram och bak??
Är helt ny på detta med motard.Kör en del i skogen och har kört Blejden på Ringen ett antal ggr.Vill ju ha lite tips med mig..![]()
Får man fråga vem som klotade vart? Hur många vart ni?
Vart på Gullmarsplan ska ni träffas?
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |