Motard köp.

Klarar du av servicen är Husan eller Ktm 525 sjukt roliga hojjar och ja det är stor skillnad mot 660/625 Men som sagt, det blir ganska täta byten på olja och man måste tycka även det är kul :)
 
gillar du att meka och har nånstans att meka som sagts så måste du renovera en husaberg rätt ofta mycke körning 2 ggr/år se då till att ha ett bra ställe att ta isär motorn
de är en enorm skillnad mellan min 690 och en husa 650 min är fett skoj men husan är vild brutal och skoj
 
Vill passa på att tipsa om DRZ 400 SM och Husqvarna 610, båda som klarar längre etapper(relativt) och har långa serviceintervaller i sammanhanget.
 
gillar du att meka och har nånstans att meka som sagts så måste du renovera en husaberg rätt ofta mycke körning 2 ggr/år se då till att ha ett bra ställe att ta isär motorn
de är en enorm skillnad mellan min 690 och en husa 650 min är fett skoj men husan är vild brutal och skoj

Tror boken säger 100 timmar mellan renoveringarna och på en motard som du med tanke på service intervaller inte använder till pendling mm så är det nog att se som ett lagom vinterprojekt. :)
 
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Back
Top