motard Gröngöling

med alla delar. kolv, foder, vevstaks-kit, packningar, lager, orginal verktyg mm verkar det bli runt 1400€. men om man håller sig från att köra så mycket bakhjul borde ju inte vevstakslagret ge upp redan efter 90h. så då hade man sluppit köpa kolv, foder och vevstaks-kit och en del verktyg vid denna service. så där hade man sparat 900-1000€.

ok.. men om man ska köpa en hoj vill man nästan att det där är fixat eller?
 
min husa 05a har nu gått ca 150 timmar sen första renoveringen, MKT bakhjul. går väldigt hårt, men går hur fint som hellst, ska byta kamkedja och fortsätta köra har inga missljud eller någonting i motor.

har skf lager rätt igenom.

jag tycker att husan är väldigt hållbar och bakhjulsvänlig, i men lite extra olja typ högst upp på glaset så håller den, det gör min iaf:tummenupp
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top