anderssonph
Ny medlem
tja har en sporthoj nu en gsxr 750 och funderar på om jag ska byta till motard vill ha för och nakdelar varför ni byte eller alltid kört motard
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dino Velvet skrev:2248510Jävlar vilken flamebite detta blev.... Kom igen nu. Hit me...
Dino Velvet skrev:2248510
Har provat olika retarder. Det känns som att köra en hög, vinglig, trimmad DT50 som ger ifrån sig kraftlösa brakskitsljud.
BYAKIN skrev:2248557Kommer från en som hoppar fram på en twin
Vilken tur att du äger en ducce, ta bara av kåpsetet när du känner för det så kan du åka med alla custom åkare men kultändsmotorn och sprida blårök!
![]()
Hrrrmmm...-PLM- skrev:2248598Beror på vad du ska använda den till. Kurviga vägar är den inte lika rolig som sporthoj, men för bus i stan och förorterna ger den mycket högre glädjepoäng än vad en plastraket kan erbjuda.
Spider skrev:2248705Hrrrmmm...![]()
![]()
![]()
Det är väl just precis där, på dom fina kurviga vägarna, som en motard fullkomligt regerar. Ta med dig dina RR-polare och dra ut på Roslagens kurviga vägar, typ i krokarna av Rimbo. Försök då hitta någon RR-moppe som är i närheten av att hänga med dig på t.ex. Sättravägen.
.
Dino Velvet skrev:2248670Napp direkt.
Men småfisk ska man ju inte bry sig om.
Intressant att det nappade trots att jag påpekade att det var ett ironiskt inlägg. Men Byakim kanske inte tillhör Sveriges begåvningsreserv...
Oj, ett nytt bete...
anderssonph skrev:2248310tja har en sporthoj nu en gsxr 750 och funderar på om jag ska byta till motard vill ha för och nakdelar varför ni byte eller alltid kört motard
BYAKIN skrev:2249066Var allt skämtsam ja me men det kanske blev för nära verkligheten så du tog illa vid dig, förlåt?
-PLM- skrev:2248977Av 10kurviga vägar passar kanske 1, motard bättre, anser jag!
PutteLiten skrev:2250853
Jag tycker det är precis tvärtom.
Beror kanske på var i landet man bor.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|