Motard boråsare sökes :)

hur går det, får ni ihop något motardåka här i stan eller??? Jag har spanat in en kitad XR men är sugen på att ha någon att öva på viared med,,,,, händer de något eller är de lika dött som de verkar???

mötte en stallkompis på slangen 06.40 på gånghestervägen förra veckan, nån som känner sig träffad? :D

davve- skrev:
2148413 mötte en stallkompis på slangen 06.40 på gånghestervägen förra veckan, nån som känner sig träffad? :D
det va inte jag :) fick mitt bakdrev idag, så på söndag efter grusåka turen åker motardfälgarna på.....spännande !!!

Vi får ta och boka ngn dag vi kan träffas på viared och åka lite!
ngn som vill ta en tur imorrn eftermidda/kväll

frekke skrev:
2148474 Tobbecoolio, du åkte sporthoj förra året va???
ja det gjorde jag, men sadlade om för några veckor sedan :) saknade grusvägarna alldeles för mycke.

sven666 skrev:
2148689 sporthoj ? :tungan är det vad en sån gammal gubbknarr kallas :arsele (rf900)
synd att du krängde duccen frekke, va en fin hoj :)
:6surkart hm gubbknarr den va taskig . allt som slutar på R är sportigt
RF 900R.........TT600R :FU

sven666 skrev:
2148689 sporthoj ? :tungan är det vad en sån gammal gubbknarr kallas :arsele (rf900)
synd att du krängde duccen frekke, va en fin hoj :)
mm... saknat den lite nu i vår men ikväll åker ja o hämtar en ny leksak, xr600r me slix.

Så, är det någon superretard-åkare som vill göra sällskap på någon bra övningsraka???

den här tråden va till för att få ihop ett tufft motard gäng som kan träffas och öva på viared lite då och då.....och när vi lyckats bli grymma kan vi stunta i stan :hihi ....vette fan verkar inte va nått riktigt intresse :va

ska vi ta och klubba någon dag vi kan träffas....

frekke är absolut intreserad....mitt nummer står i kontaktlistan....behöver öva mina wheelies,är långt ifrån fulländade mvh /Anders

Anpe skrev:
2163852 den här tråden va till för att få ihop ett tufft motard gäng som kan träffas och öva på viared lite då och då.....och när vi lyckats bli grymma kan vi stunta i stan :hihi ....vette fan verkar inte va nått riktigt intresse :va

ska vi ta och klubba någon dag vi kan träffas....

frekke är absolut intreserad....mitt nummer står i kontaktlistan....behöver öva mina wheelies,är långt ifrån fulländade mvh /Anders

Enligt rykten så pajar du bara dina backspeglar o grejer ju :rofl blev det dyrt ?

he he .....dyrt?ett bromshantag va kan d kosta typ 200:-
Sväng aldrig i en uppförsbacke med för låg fart,blir lite svårt att nå ner då även om man har långa ben :hihi
Har du fått din oljeplugg Mackan

Anpe skrev:
2164468 he he .....dyrt?ett bromshantag va kan d kosta typ 200:-
Sväng aldrig i en uppförsbacke med för låg fart,blir lite svårt att nå ner då även om man har långa ben :hihi
Har du fått din oljeplugg Mackan

jadå har kört 1 vecka nu så det är väl snart oljebyte :tungan det svettas lite olja runt pluggen bara ? men det är la bra då är det bara o fyllapå efter ett tag

Mackan skrev:
2164504 jadå har kört 1 vecka nu så det är väl snart oljebyte :tungan det svettas lite olja runt pluggen bara ? men det är la bra då är det bara o fyllapå efter ett tag

jasså.. du har fått igång skiten nu.. härligt o höra.. hur går det med gixxern då? några framsteg???

mvh robban

Brukar slanga förbi två motardåkare här på Döbelnsgatan med jämna mellanrum, jag fylls av lycka varje gång från min balkong. (Dagens rim)

Någon som känner sig träffad?

Backdraft skrev:
2164630 Brukar slanga förbi två motardåkare här på Döbelnsgatan med jämna mellanrum, jag fylls av lycka varje gång från min balkong. (Dagens rim)

Jag tror jag vet vilka det är :D Det är isf 1 svart med orange kylarvingar (Numera helt orange), och en i prestige-utförande :)

(OBS Jag är inte en av dessa...kan inte slanga :( )

Backdraft skrev:
2164630 Brukar slanga förbi två motardåkare här på Döbelnsgatan med jämna mellanrum, jag fylls av lycka varje gång från min balkong. (Dagens rim)

låter härligt.. du hör inte nån warrior vråla till nångång emellanåt??? :banana

tyvärr hör jag bara motarderna ibland eftersom jag bor lång upp på döbeln...

Socrates skrev:
2164656 Jag tror jag vet vilka det är :D Det är isf 1 svart med orange kylarvingar (Numera helt orange), och en i prestige-utförande :)

(OBS Jag är inte en av dessa...kan inte slanga :( )

Det låter bekant ja!

Verkar som många bor på Norrmalm :) Då kan man ju ha rejäla fester när det är krypavstånd :D

robb skrev:
2164943 låter härligt.. du hör inte nån warrior vråla till nångång emellanåt??? :banana

tyvärr hör jag bara motarderna ibland eftersom jag bor lång upp på döbeln...

Jodå, den har jag nog också siktat vid något tillfälle, mysig musik där! Sedan brukar det också rulla en blå R1:a här med någon som har ett Evo-ställ. Riktigt najs den också. Gaah, måste få ut hojen nu!

Backdraft skrev:
2164958 Jodå, den har jag nog också siktat vid något tillfälle, mysig musik där! Sedan brukar det också rulla en blå R1:a här med någon som har ett Evo-ställ. Riktigt najs den också. Gaah, måste få ut hojen nu!

Hur långt upp på döbelnsgatan bor du?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...