Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det va inte jagdavve- skrev:2148413mötte en stallkompis på slangen 06.40 på gånghestervägen förra veckan, nån som känner sig träffad?![]()
frekke skrev:2148474Tobbecoolio, du åkte sporthoj förra året va???
ja det gjorde jag, men sadlade om för några veckor sedanfrekke skrev:2148474Tobbecoolio, du åkte sporthoj förra året va???
sven666 skrev:2148689sporthoj ?är det vad en sån gammal gubbknarr kallas
(rf900)
synd att du krängde duccen frekke, va en fin hoj![]()
mm... saknat den lite nu i vår men ikväll åker ja o hämtar en ny leksak, xr600r me slix.sven666 skrev:2148689sporthoj ?är det vad en sån gammal gubbknarr kallas
(rf900)
synd att du krängde duccen frekke, va en fin hoj![]()
Anpe skrev:2163852den här tråden va till för att få ihop ett tufft motard gäng som kan träffas och öva på viared lite då och då.....och när vi lyckats bli grymma kan vi stunta i stan....vette fan verkar inte va nått riktigt intresse
![]()
ska vi ta och klubba någon dag vi kan träffas....
frekke är absolut intreserad....mitt nummer står i kontaktlistan....behöver öva mina wheelies,är långt ifrån fulländade mvh /Anders
Anpe skrev:2164468he he .....dyrt?ett bromshantag va kan d kosta typ 200:-
Sväng aldrig i en uppförsbacke med för låg fart,blir lite svårt att nå ner då även om man har långa ben![]()
Har du fått din oljeplugg Mackan
Mackan skrev:2164504jadå har kört 1 vecka nu så det är väl snart oljebytedet svettas lite olja runt pluggen bara ? men det är la bra då är det bara o fyllapå efter ett tag
Backdraft skrev:2164630Brukar slanga förbi två motardåkare här på Döbelnsgatan med jämna mellanrum, jag fylls av lycka varje gång från min balkong. (Dagens rim)
Någon som känner sig träffad?
Backdraft skrev:2164630Brukar slanga förbi två motardåkare här på Döbelnsgatan med jämna mellanrum, jag fylls av lycka varje gång från min balkong. (Dagens rim)
Någon som känner sig träffad?
Socrates skrev:2164656Jag tror jag vet vilka det ärDet är isf 1 svart med orange kylarvingar (Numera helt orange), och en i prestige-utförande
(OBS Jag är inte en av dessa...kan inte slanga)
robb skrev:2164943låter härligt.. du hör inte nån warrior vråla till nångång emellanåt???![]()
tyvärr hör jag bara motarderna ibland eftersom jag bor lång upp på döbeln...
Backdraft skrev:2164958Jodå, den har jag nog också siktat vid något tillfälle, mysig musik där! Sedan brukar det också rulla en blå R1:a här med någon som har ett Evo-ställ. Riktigt najs den också. Gaah, måste få ut hojen nu!
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |