motard avatar

Johno

Sponsrad av Oscar
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 räser o Pasini minimoto
Kan någon göra om denna bilden i avatar "storlek" eller va det heter :tummenupp

Bifogat

• 88 motard.jpg
    88 motard.jpg
    46.7 KB · Visningar: 277
Here you go :).

Förresten så knäppte jag en riktigt bra bild på dig för två veckor sedan på SRW. Det var vid krönet innan hårnålen ända borta vid parkeringen som du kom flygandes. Kilar och scannar fotot nu, återkommer och postar bilden strax.

Bifogat

• 88 motard.gif
    88 motard.gif
    10.7 KB · Visningar: 271
Last edited:
Man tackar, jag tog den sista man ser hojen bäst där tyckte jag.

KNAS skrev:
Here you go :).

Förresten så knäppte jag en riktigt bra bild på dig för två veckor sedan på SRW. Det var vid krönet innan hårnålen ända borta vid parkeringen som du kom flygandes. Kilar och scannar fotot nu, återkommer och postar bilden strax.
Tack gärna.

Nu är bilden scannad och bearbetad. Jag har som policy att aldrig låta komprimering och webbsäkerhet "förstöra" fotografier. Därför har fotografiet i förhållandevis hög filvikt.

Här är fotografiet i jpg-format, filvikten är dryga 600KB. Helt ok.
supermoto.jpg

Och här är fotografiet i png-format där filvikten är cirka 3MB. Jag lade upp den i det formatet ifall ifall du eller någon annan var intresserade. Denna filen öppnas helst i program såsom Photoshop och liknande, men du kan även öppna den i din vanliga webbläsare (jag antar att du kör en nyare version av Internet Explorer.). Håll tillgodo :).
http://mattias.no-ip.com/gastkonton/knas/supermoto.png

Det är bara att säga till om du vill ha den i passande avatarformat. Förresten fick jag nog med någon annan bild med kameran, en på dig vänd motsatt på kameran vid esset innan högerkurvan till hårnålen. Ska se om jag kan scanna dem inom de närmsta dagarna. Snygg hoj förresten, CRFen är rent underbar, ljudet också :). Är den gatreggad?

KNAS skrev:
Nu är bilden scannad och bearbetad. Jag har som policy att aldrig låta komprimering och webbsäkerhet "förstöra" fotografier. Därför har fotografiet i förhållandevis hög filvikt.

Här är fotografiet i jpg-format, filvikten är dryga 600KB. Helt ok.
supermoto.jpg

Och här är fotografiet i png-format där filvikten är cirka 3MB. Jag lade upp den i det formatet ifall ifall du eller någon annan var intresserade. Denna filen öppnas helst i program såsom Photoshop och liknande, men du kan även öppna den i din vanliga webbläsare (jag antar att du kör en nyare version av Internet Explorer.). Håll tillgodo :).
http://mattias.no-ip.com/gastkonton/knas/supermoto.png

Det är bara att säga till om du vill ha den i passande avatarformat. Förresten fick jag nog med någon annan bild med kameran, en på dig vänd motsatt på kameran vid esset innan högerkurvan till hårnålen. Ska se om jag kan scanna dem inom de närmsta dagarna. Snygg hoj förresten, CRFen är rent underbar, ljudet också :). Är den gatreggad?
Ha det e inte jag som kör på den bilden, jag lånade ut hojen till honom en gång o han fastnade på mer bilder än va jag gjorde :rolleyes: ni hann kanske inte med me kameran när jag körde kanske ;)
Den e LV reggar ja. Hoppas nu den andra bilden e på mig.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back