Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack gärna.KNAS skrev:Here you go.
Förresten så knäppte jag en riktigt bra bild på dig för två veckor sedan på SRW. Det var vid krönet innan hårnålen ända borta vid parkeringen som du kom flygandes. Kilar och scannar fotot nu, återkommer och postar bilden strax.
Ha det e inte jag som kör på den bilden, jag lånade ut hojen till honom en gång o han fastnade på mer bilder än va jag gjordeKNAS skrev:Nu är bilden scannad och bearbetad. Jag har som policy att aldrig låta komprimering och webbsäkerhet "förstöra" fotografier. Därför har fotografiet i förhållandevis hög filvikt.
Här är fotografiet i jpg-format, filvikten är dryga 600KB. Helt ok.
![]()
Och här är fotografiet i png-format där filvikten är cirka 3MB. Jag lade upp den i det formatet ifall ifall du eller någon annan var intresserade. Denna filen öppnas helst i program såsom Photoshop och liknande, men du kan även öppna den i din vanliga webbläsare (jag antar att du kör en nyare version av Internet Explorer.). Håll tillgodo.
http://mattias.no-ip.com/gastkonton/knas/supermoto.png
Det är bara att säga till om du vill ha den i passande avatarformat. Förresten fick jag nog med någon annan bild med kameran, en på dig vänd motsatt på kameran vid esset innan högerkurvan till hårnålen. Ska se om jag kan scanna dem inom de närmsta dagarna. Snygg hoj förresten, CRFen är rent underbar, ljudet också. Är den gatreggad?
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |