blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ja som nialla säkert vet så blev jag av med alla mina saker 3 dagar efter tävlingen i örebro. det såg länge ut som att det skulle varit färdig åkt för min del på ett bra tag men allt löst sig och det blev en riktigt dyr historia.
så nu vill jag tacka stefan ``kungljung`` ljungberg för allt och all hjälp som jag fått av dig, utan dig skulle jag nog bara ha kommit två
det är bara du hör av dig när du vill ha hjälp, jag finns här
så nu är all utrustning införskaffad och idag var jag och hämtade den nya killern som ska roa mig under 2007, det är dock inte klart än vilken klass jag kommer köra det kan bli allt från kunga till open men det löser sig säkert huvudsaken är att jag får åka.
ni ser kanske vilken hoj det är, den har banrekord i örebro
så nu vill jag tacka stefan ``kungljung`` ljungberg för allt och all hjälp som jag fått av dig, utan dig skulle jag nog bara ha kommit två
så nu är all utrustning införskaffad och idag var jag och hämtade den nya killern som ska roa mig under 2007, det är dock inte klart än vilken klass jag kommer köra det kan bli allt från kunga till open men det löser sig säkert huvudsaken är att jag får åka.
ni ser kanske vilken hoj det är, den har banrekord i örebro