Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KTM640Y2K skrev:Då var det dax igen kl 20.00![]()
I be there. Nu ska ni få se turbostånkanKTM640Y2K skrev:Då var det dax igen kl 20.00![]()
Boost 2 skrev:I be there. Nu ska ni få se turbostånkanMen ni får inte köra ifrån mig så att jag får skämmas!!
![]()
Boost 2 skrev:I be there. Nu ska ni få se turbostånkanMen ni får inte köra ifrån mig så att jag får skämmas!!
![]()
Tomasol skrev:Låter som det kommer mer åskådare än dom som ska köra![]()
McGee skrev:wroooooom
![]()
Ja.... sprängt pleninum/luftburkrehnmark skrev:Kul att se turbohojjen i actionsynd att det blev lite problems ..
Hihihi jag har 43hk och drevat för 217 å det funkar kanonBoost 2 skrev:Ja.... sprängt pleninum/luftburkTappade allt vrid från botten + att jag tappade 45hk i toppeff
Hade endast 60-65hk vid tokvarv och drevat för 200 = funkade inge bra på gokartbanan! Men redan nu har jag kastat de provisoriska pleniumet och ett nytt är under tillverkning just i denna stund, så aj bi back next måndagsåkning, men de va ju kul ändå
![]()
Kan de va möjligt att du har en sån drevning! Hur litet bakdrev o hur stort fram? och varför har du så in i h drevat? Här på midlanda står man i princsip stilla i 4 böjar då är det svårt med tokdrevat.OlleR skrev:Hihihi jag har 43hk och drevat för 217 å det funkar kanon! ;D Beror bara på vad man jämför med... ;P
Fan va jag vill se den där turbohojjen!
AtlantiZ skrev:Var det inte du som stod på muren och fotade? Om du har fler bilder så pilla gärna upp dom
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti