Morsade på en bumse idag

Brukar du morsa på/småprata med bumsarna?

• Antal röstningar
    0
Jag brukar alltid hälsa men jag har alldrig varit med om att dom hälsar tillbaka dom legistern.

Förhållandet Mcburen polis Vs Mcburen civil blir ju inte direkt bättre när det är så tycker jag.

:hej

Hade en häst som hette Bumsen för länge sen.... Dom 2-hjuliga bara stoppar mig för att säga att jag har en snygg hoj :tungan

TheDude skrev:
Jag som blev så glad när jag trodde att mina fälgar var böglila :D
Det kanske dom är, utan att du har någon som helst vetskap om det. Annars kommer jag till dig om natten och utför stordåd :rolleyes:

hållundan skrev:
Ähh, inte du... Böglila.

Gay heter det förresten. Å du, Mankan, hela hojen ska va lila :kär

Jag tycker på något sätt att böglila smakar bättre i munnen än gaylila. Tvinga mig inte att göra en poll om det med, jag vill inte bli som Mingves :D

Min lila period är förresten över sedan länge (fan vet egentligen om jag någonsin haft en lila period).

förr skojade man ju o hälsade på dem, men i mina trakter hälsar ingen tillbaka av dem utan det är mer att man får ögonen på sig som om man försökte dölja nåt.
Nä jag hälsar inte på dem.

Silwer skrev:
förr skojade man ju o hälsade på dem, men i mina trakter hälsar ingen tillbaka av dem utan det är mer att man får ögonen på sig som om man försökte dölja nåt.
Nä jag hälsar inte på dem.

Du har rätt, värst vad strama "dom " blivit i uppsala trakten... :va

:tummenupp Jag brukar hälsa ORDENTLIGT, då brukar man oftast få svar..

Hade en kul incident själv för ett tag sen med en bumse.

Jag körde på lilla vägen som går mellan Kungsholmen och Solna över Karlbergsslott. Den högern är förj@vla kul med lite fart, sen kom jag ut på rakan ner mot Pampas marina och möter Bumsen.. :eek:
Slog till hejdarna och Pölisen vinkade glatt åt mig med pekfingret uppåt. :ajjabajja
Så jag slog av halvljuset och gjorde :tummenupp tillbaka, eftersom jag valde att missförstå att han menade att jag glömt halvljuset AV. :rolleyes:

Han kanske vände.. kanske inte.. Men jag slog inte av på gasen efter att han försvunnit i backspegeln.. :notme

Jag hälsade en gång på en bumse som stod vid vägkanten. Han hälsade tillbaka genom att göra "sänk hastigheten"-tecknet. Undra vad han menade... :rolleyes:

Jag vinkar alltid till laserkontroller (i mötande riktning samt dom jag åker igenom med lagligfart)

Dom hälsar alltid tebax :)

//A

zappen skrev:
En bumse gav mig körförbud på min bil en gång så nu vägrar jag att hälsa.
:kocko

Å det var ju lagens långa arms fel att din bil var i dåligt skick ?? :va

Eller var det du som hade misskött din bil :rolleyes:

Nä, det var nog polisen som smugit dit på natten medans du sov och mixtrat med bilen din så att dom kunde sätta dit dig sen !!!! :näsblod

Jorå, visst hälsar man och de brukar hälsa tillbaka. Dock hälsar de oftare när man kör BMW än när man styr andra hojar.

En liten kul sak med en mc-polis hände mig i fjol. På väg till jobbet. Essingeleden som vanligt. TOKKÖER!!! Ser en mc-polis stå i spärrområdet vid avfarten till St Eriksplan/Norra Bang. Glider in i kön. När jag passerat honom så drar han igång och glider upp vid sidan av mig. Misstänker att han vill prata om min lilla korsning av heldraget... Nähädu. När vi stannar nästa gång så knackar han mig på axeln och sägder "Du... det finns en jättefin liten MC-fil här till höger." och så ler han bara. Sedan kör jag med honom framför mig fram till Haga Norra. I vägrenen.

Hälsar alltid. Om det sedan besvaras är ju en annan femma - det finns några som är griniga på att man släpper styret och så en del som bara tror att man driver med dem. Men några trevliga lirare finns det ju och som inte heller blir spånförbannade t.ex. bara för att man glider mellan köerna fram till rödljusen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT