ebbaklasa
ska man skriva nått här?
Är de mors dag idag ?
så man inte gör bort sig : >
så man inte gör bort sig : >
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Josafan skrev:Ngn som har ngt bra sistaminuten-tips för morsan, som befinner sig 20 mil från mig?
Kimze skrev:helvete oxo :/
Jahopp nu måste man åka ner och komma på något att köpa i present till mossan
köp en manligare hojjKay skrev:Handlade en bukett blommor hos våran blomsterhandlare på gatan... Hans dotter stod där idag, fyfan vad fin hon är... Hur ska man fixa henne? *smider planer*
Kay skrev:Handlade en bukett blommor hos våran blomsterhandlare på gatan... Hans dotter stod där idag, fyfan vad fin hon är... Hur ska man fixa henne? *smider planer*

tassen skrev:Säg till henne att hon är den vackraste och charmigaste tjejen du någonsin träffat och att du skulle vilja träffa henne och bjuda ut henne på en öförglömlig romantisk middag kanske.......edit: eller är du fego.![]()
![]()
Villee skrev:Ja och hur ofta gör man det på riktigt när man ser en tös som ser halvgudomlig ut?

Villee skrev:Ja och hur ofta gör man det på riktigt när man ser en tös som ser halvgudomlig ut?
-Behöver inte någon kukförlängarhojMostWanted_NKPG skrev:köp en manligare hojj![]()
Tassen skrev:Säg till henne att hon är den vackraste och charmigaste tjejen du någonsin träffat och att du skulle vilja träffa henne och bjuda ut henne på en öförglömlig romantisk middag kanske.......edit: eller är du fego.
Kay skrev:....så får du lära mig lite om blommor och bin...
Kay skrev:-Behöver inte någon kukförlängarhoj![]()
Var nere precis och sa "Ville bara säga att du är väldigt söt och verkar charmig och trevlig. Har du lust så slå mig en signal så kan vi fika eller något nån dag, så får du lära mig lite om blommor och grejjer..."
Fick sms "Såå gulligt"
/Kay slår till igen.
Kay skrev:Handlade en bukett blommor hos våran blomsterhandlare på gatan... Hans dotter stod där idag, fyfan vad fin hon är... Hur ska man fixa henne? *smider planer*

|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |