mors dag!

helvete oxo :/
Jahopp nu måste man åka ner och komma på något att köpa i present till mossan

Ngn som har ngt bra sistaminuten-tips för morsan, som befinner sig 20 mil från mig?

Min mor bor oxå 20mil bort, man jag kom ihåg det i torsdags, så jag skicka ett kort med 2trisslotter i då! =))
Så idag ringde hon o var jätte glad!

:tummenupp

Grattis på dig Mamma! =)

//Niklas

Josafan skrev:
Ngn som har ngt bra sistaminuten-tips för morsan, som befinner sig 20 mil från mig?

Ett telefonsamtal och ett löfte om en middag nästa gång jag kommer "hem", räddade mig iaf. Bor 40 mil ifrån päronen och träffar dem alldeles för sällan.

Kimze skrev:
helvete oxo :/
Jahopp nu måste man åka ner och komma på något att köpa i present till mossan

ähh ett stadigt handslag bara och kanske ett godag :tummenupp

samt fråga varför hon slutade ge veckopeng för 20 år sedan

Last edited:
Handlade en bukett blommor hos våran blomsterhandlare på gatan... Hans dotter stod där idag, fyfan vad fin hon är... Hur ska man fixa henne? *smider planer*

Kay skrev:
Handlade en bukett blommor hos våran blomsterhandlare på gatan... Hans dotter stod där idag, fyfan vad fin hon är... Hur ska man fixa henne? *smider planer*

Säg till henne att hon är den vackraste och charmigaste tjejen du någonsin träffat och att du skulle vilja träffa henne och bjuda ut henne på en öförglömlig romantisk middag kanske.......edit: eller är du fego. :rofl :lol

tassen skrev:
Säg till henne att hon är den vackraste och charmigaste tjejen du någonsin träffat och att du skulle vilja träffa henne och bjuda ut henne på en öförglömlig romantisk middag kanske.......edit: eller är du fego. :rofl :lol

Ja och hur ofta gör man det på riktigt när man ser en tös som ser halvgudomlig ut?

Själv slog man in ett minneskort till kameran och la det i en 1 * 1 * 1 meter stor pappkartong. :tomten

MostWanted_NKPG skrev:
köp en manligare hojj :D
-Behöver inte någon kukförlängarhoj :tungan

Tassen skrev:
Säg till henne att hon är den vackraste och charmigaste tjejen du någonsin träffat och att du skulle vilja träffa henne och bjuda ut henne på en öförglömlig romantisk middag kanske.......edit: eller är du fego.

Var nere precis och sa "Ville bara säga att du är väldigt söt och verkar charmig och trevlig. Har du lust så slå mig en signal så kan vi fika eller något nån dag, så får du lära mig lite om blommor och grejjer..."

Fick sms "Såå gulligt :)"

/Kay slår till igen.

Kay skrev:
-Behöver inte någon kukförlängarhoj :tungan

Var nere precis och sa "Ville bara säga att du är väldigt söt och verkar charmig och trevlig. Har du lust så slå mig en signal så kan vi fika eller något nån dag, så får du lära mig lite om blommor och grejjer..."

Fick sms "Såå gulligt :)"

/Kay slår till igen.

Du ser det funkade för 28 år sedan, det fungerar idag......var det farligt ?
NÄÄÄ tänkte väl det, ditt självförtroende gick upp i topp, sköt det snyggt nu... :tummenupp

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen