More Power

Ahhhh... Healing, kristaller och heliga mantran ligger inte långt ifrån!!!!

:tuttar :tuttar

Går man på detta skit så förtjänar man det! :arsele

Lucius skrev:
2599766 Ahhhh... Healing, kristaller och heliga mantran ligger inte långt ifrån!!!!

:tuttar :tuttar

Går man på detta skit så förtjänar man det! :arsele

vafan, så de funkar inte? ja som redan köpt en massa både till hoj o bil:huvet

a_xc skrev:
2599777 vafan, så de funkar inte? ja som redan köpt en massa både till hoj o bil:huvet

Neej!! är det sant har jag blivit luurad:näsblod

Bor ju i ett enda stort magnetfält, trodde ju att det var bra för allt utom "tjock" TV(dom ser så underliga ut när bilden förvrängs i glada 80-tals färger:D )

Jag som länge försvarat mitt innehav av ett gäng stora åbäken till högtalare med att det var magnetterapi och att ljudet bara var en bonus..:huvet

RacerRaffe skrev:
2599895 Neej!! är det sant har jag blivit luurad:näsblod

Bor ju i ett enda stort magnetfält, trodde ju att det var bra för allt utom "tjock" TV(dom ser så underliga ut när bilden förvrängs i glada 80-tals färger:D )

Jag som länge försvarat mitt innehav av ett gäng stora åbäken till högtalare med att det var magnetterapi och att ljudet bara var en bonus..:huvet

Fyra legobitar och 2 stripes gör nog ungefär samma nytta/skada :tungan

El Garto skrev:
2600012 Fyra legobitar och 2 stripes gör nog ungefär samma nytta/skada :tungan

Joo.. Men tror du inte att jag kan plocka ut de ca30kg tunga magneterna ur högtalarna och tejpa fast dem runt bränsleslangen, med så stora magneter borde det ju inte dra någon bensin överhuvudtaget eller!? :rolleyes:

Seriöst så verkar folk tro på vad de vill, kul är det i vart fall :D

"EKOA Fuel Save är en magnetisk frekvens resonator. På grund av dess patenterade Neodymium super konduktorer genererar den specifika resonanas frekvenser som när den är installerad över bränsleledningen ska bryta de olika partiklar av hydrocarbon kedjan i den passerande bränslen. Ingen magnet, hur stor den än är, kan producera detta behövda mönstret som med sin ringa storlek kan passa alla sorters installationer. När bränsle molekylerna blir exponerade för den specifika resonansen bildad av Neodymium in i EKOA Fuel Save blir förbränningen mer effektiv.
EKOA Fuel Save ökar förbränningen och bränner upp mera av bränslet som annars normalt följer med ut i avgaserna som oförbrända rester.
En enkel uppfinning som monteras över bränsleledningen, vem som helst kan göra det! Bara kläm den över din bränsleledning och spara alla bränslekostnader du har utan den"

Yea right....:rofl :rofl

Faen vilka idioter. Jag anmälde annonsen som stötande material och bad blocket att ta bort den! :yoparty

Dom provade detta på Mythbusters/Discovery för en tid sedan..........BUSTED

El Garto skrev:
2599546 DETTA är grejen :D
Tankar du dessutom V-boost så lär du köra ifrån det mesta :rofl
Klart man blir impad, med så många fina (felstavade :clown ) ord i annonsen så blir det säkert en riktig försäljnings-succe.
Gruppköp? :rolleyes:

http://www.blocket.se/vi/9988274.htm?ca=23_11_s

De testade nåt liknande (magnetiska klämmor som placeras på strategiska ställen i motorn) på Discoverys "Mythbusters". Det hade ingen effekt what so ever. Men det finns ju folk som betalar förmögenheter på kristaller och gulliga stenar så man kan säkert tjäna pengar på att sälja sånt här humbug också.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back