Moppenet slår första slaget...

Vi får väl ta och känna oss ägda, men glada att vi äntligen hittat anledningen till alla moppefuckon som hittat hit.

Swedie skrev:
Kan någon be dom ta bort länken?

Kan skriva ett argt mail om du vill.

Typ såhär:

Hej Moppenet.

Jag som användare på saiten www.sporthoj.com ber er vänligen ta bort länken från erat forum.

Jag ber er på grund av att vi på siten har ofantliga problem med moppeåkare som registrerar sig mot gällande regler på sporthoj.com.

Dessa individer sabotera och beter sig illa på forumet.

Det finns tydliga regler vid registreringen vad som gäller för att bli medlem på just sporthoj.com.

Därför ber jag er nu snällt att plocka bort länken.

Skulle detta inte ske och vi/jag märker en stigande registrering av nya "moppe"medlemar så gör jag personligen kopplingen till just moppenet.com och ser då inget annat val än att påvisa detta för övriga 13 000 medlemmar på sporthoj.com som med säkerhet kommer att agera på ett icke tillbörligt sätt på erat forum,likväl som många "moppe"användare gör på vårat forum.

Claes Andersson aka Långa farbron.

Last edited:
Moppe som moppe, fan va känslig ni är...

Min moppe är ändå tuffast, den har enkelsving. Dessutom så körde jag på bakhjulet igår, den kan man inte göra utan enkelsving och en maxad vfr-motor.

LameViffer skrev:
Moppe som moppe, fan va känslig ni är...

Förstår vad du menar.

Jag har i alla år försökt ha en öppen inställning till just moppeåkare,men tyvärr efter att alla EU-scotrar och skit kommit så måste jag tyvärr säga -jag HATAR verkligen skiten.

Efter att flera gånger blivit förbi sniken i ca 60-70 blås på gångbanor och trottoarer utav vilt tutande och "jag gör allt för att skrämma skiten ur folk" moppefuckon så har jag numera armerat mig med minst en vattenflaska att dra iväg.

Vi skall inte tala om hur dom beter sig i trafiken.

Edit:

Fick för övrigt ett snack med fuckot som använder min gata som racerbana med sin scoter och påvisade i vackra ordalag vad jag tycket om hans sätt att köra sin mopped.

Last edited:
Långa farbron skrev:
Edit:

Fick för övrigt ett snack med fuckot som använder min gata som racerbana med sin scoter och påvisade i vackra ordalag vad jag tycket om hans sätt att köra sin mopped.

Och han svarade: Eeey vafan vill do maj din jevvla gubbjevvel! Holl keften!! Jag ska cutta o kettarejfett me mycket bah!

Du: lugna ner dig lite.

Han: eey keften sa jag fö fan!

Du: kan du lugn..

Han: eey jag sa keften gubbjevvel! *PANG* :mad:

Solid snake skrev:
Och han svarade: Eeey vafan vill do maj din jevvla gubbjevvel! Holl keften!! Jag ska cutta o kettarejfett me mycket bah!

Nej han försökte ljuga och säga att det var hans kompis moppe.

I vilket fall så bryde jag min inte om vad han sa utan förklarade för han att vem som än kör den så är detta ingen racerbana.

Och att jag kunnde följa efter han hem och ta samma snack med hans föräldrar om han ville.

Långa farbron skrev:

I vilket fall så bryde jag min inte om vad han sa utan förklarade för han att vem som än kör den så är detta ingen racerbana.

Och att jag kunnde följa efter han hem och ta samma snack med hans föräldrar om han ville.

Man ska passa sig för fapprorn. :näsblod :)

Brukar själv ta ett snack med mopedisterna som kör som idioter här, ungar hoppar fram bakom bilar här hela tiden (dödslängtan) och de kör i minst 70 här (begränsning på 30.)

Sporthoj har lyckats sänka flera servrar tidigare låt oss nu sänka mopednet :fakta

Edit: då kommer väl alla hit... dåligt förslag..

jävlas inte i onödan med dom..massvis med omogna ungar..va tror ni dom gör då? jo dom komma jävlas en massa tibax o vips vi har ett "krig" inga hot el likn.
ska det skrivas så skriv riktigt utan hot o likn så går det säkert bra...

skulle dom ändå inte ta bort det så man måste väl fråga om man får länka sådär :va

Solid snake skrev:

ja för alla som kör moppe snabbt är invandrare och alla invandrare vill cutta alla som säger nåt till dem. skönt att se att du är nyanserad iallafall.

Långa farbron skrev:

Du har blivit gammal.......

Clara skrev:
ja för alla som kör moppe snabbt är invandrare och alla invandrare vill cutta alla som säger nåt till dem. skönt att se att du är nyanserad iallafall.

Han menar inget med det, och hur vet du att det är en invandrare som talar så?

Dagens förortsbarn pratar helt enkelt så, oberoende på nationalitet.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back