Solid snake
Guest
Clara skrev:ja för alla som kör moppe snabbt är invandrare och alla invandrare vill cutta alla som säger nåt till dem. skönt att se att du är nyanserad iallafall.
Var snäll och titta i mitt inlägg var jag skrev invandrare...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Clara skrev:ja för alla som kör moppe snabbt är invandrare och alla invandrare vill cutta alla som säger nåt till dem. skönt att se att du är nyanserad iallafall.
H4 skrev:Han menar inget med det, och hur vet du att det är en invandrare som talar så?
Dagens förortsbarn pratar helt enkelt så, oberoende på nationalitet.
Solid snake skrev:Var snäll och titta i mitt inlägg var jag skrev invandrare...
Clara skrev:nej, det är sant, man kanske pratar så i göteborg. nu när jag läser de thela med göteborgdialekt så funkar det faktiskt ganska bra. jag är van vid skånska jag. jaja sorry om jag hispat i onödan då.
Clara skrev:nej, det är sant, man kanske pratar så i göteborg. nu när jag läser de thela med göteborgdialekt så funkar det faktiskt ganska bra. jag är van vid skånska jag. jaja sorry om jag hispat i onödan då.
Solid snake skrev:Tjet har lärt mig tha gangztatalk vettu!
(Bor i Skåne för övrigt.)
H4 skrev:Tjet suger säkert på gangsta, jag har bott i Bergsjön hela livet så jag vet mer![]()
FRÅGA MIG!
Någon måste ju infiltrera/terminate och ta reda på anledningen till alla mopedkillar/tjejer som kommer hit..Braxen skrev:Vad gör du på dom då?![]()
Clara skrev:jag blir bara trött när folk generaliserar och spär på de fördommar som redan finns.
rapidgeek skrev:
1 sidor funna:
Moppefucko . . . . . (1087 tecken)

Chris Ash skrev:Du har blivit gammal.......
Redan svarat på det, men jag känner även igen Ditt nick och avataren på MNF......MattE. skrev:Bara jag som undrar vad trådskaparen gjorde där?![]()

McKlauf skrev:Redan svarat på det, men jag känner även igen Ditt nick och avataren på MNF......![]()
Ty, låt den utan synd kasta första stenen![]()
, men jag kör ALDRIG med den.. pinsamt..)
dock la jag upp den innan ja viste kvaliten på den sidan...) men äger även en yamaha rd 125:a årsmpdel -83(köpt för en vecka sen att övningsköra på.). att ja har moppen beror på att ja inte fyller 16 förens den 20 juli.
) kan till och med erkänna att ja förskökte lära mig köra på bakhjulet med mopeden idag (i ett tomt industri område kl 23:00) jag upplever iaf inte mig själv som ett störigt moppe fucko.. (ursäkta stav felen ja e kass på att stava och väldigt lat)
Där blev i alla fall jag lite ledsensusning.nu skrev:FeTt ja dRAr din RätTA med MIn NsR125!

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |