Moppe tagen av polis!

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
När jag kom hem alldeles nyss så ser jag att det står ett moppefucko och en polishoj mitt över gatan. Springer upp till lägenheten för att ta ett kort men hinner tyvärr inte innan polisen har kört iväg med moppen!
Men efter en liten stund kommer han tillbaka dock!

Stackars kille! :tungan :tungan
 

Bifogat

  • 3.jpg
    3.jpg
    141.2 KB · Visningar: 788
  • 1.jpg
    1.jpg
    136 KB · Visningar: 560
  • 2.jpg
    2.jpg
    135.6 KB · Visningar: 508
  • 4.jpg
    4.jpg
    135.8 KB · Visningar: 676
Klabbe85 skrev:
2421436 När jag kom hem alldeles nyss så ser jag att det står ett moppefucko och en polishoj mitt över gatan. Springer upp till lägenheten för att ta ett kort men hinner tyvärr inte innan polisen har kört iväg med moppen!
Men efter en liten stund kommer han tillbaka dock!

Stackars kille! :tungan :tungan


Ser ut som han va ute och provade moppen?

Kunde ju tagit polis hojen och provat den en sväng.
 
Jaha? Vad vill du med den här tråden egentligen?

Moppefuckon kör inte alltid moped.
 
xyx skrev:
2421445 Jaha? Vad vill du med den här tråden egentligen?

Moppefuckon kör inte alltid moped.

Tycker bara att det var bra att dom tog nån av dem. Jag brukar inte vara den som gnäller över hur folk kör men flertalet av eu-mopparna häromkring kör vekligen som idioter och är rena trafikfarorna!
Det har hänt mer än 1 gång att man har varit nära att smälla med dom när man har varit ute och kört! Vet att man inte ska dra alla över en kant, men majoriteten av dem har inte en aning om vad trafikregler är!

Shit! Nu lät jag som värsta gubben! :)
 
Tragiskt eller ej, men det här är troligen det mest intressanta som har hänt i Ljungby sedan de drog in järnvägsräls ;)
 
Hur gick det för han på gräsklipparen?
Hann han iväg innan systemet stängde?
Blev han utan Explorer?

Hur mår hunden?
Fortfarande hård i magen av den där Frolicen som tjejens morsa envisas med att köpa?

Vad fann Polismannen i mopedens framlampa?

Finns det någon lokalTVserie om Frögatan?

Många frågor.....

Någon som har någon mer?
 
Kamikaze kid skrev:
2421684 Hur gick det för han på gräsklipparen?
Hann han iväg innan systemet stängde?
Blev han utan Explorer?

Hur mår hunden?
Fortfarande hård i magen av den där Frolicen som tjejens morsa envisas med att köpa?

Vad fann Polismannen i mopedens framlampa?

Finns det någon lokalTVserie om Frögatan?

Många frågor.....

Någon som har någon mer?

Vad lyssnar cyklisten på för musik på sista bilden ???
 
Om man zoomar in väldigt mycket ser man en naken gubbe i ett fönster :va
 
Har ni lagt märke till att mc-poliserna har ny uniform?
(Inte första bilden jag har sett när en mc-polis varit klädd så iofs.)
 
BlueNote skrev:
2421783 Å detta var i Ljungby? Har ni polis där? Å till o med MC-polis?!
Coooolt :tummenupp

Andra gången jag ser en i Ljungby faktiskt! :D

zilog skrev:
2421681 Tragiskt eller ej, men det här är troligen det mest intressanta som har hänt i Ljungby sedan de drog in järnvägsräls ;)

Kan ju faktiskt inte säga emot dig!
Fast igår var det ändå århundradets händelse. Det var tydligen en misstänkt bomb inne på banken så dom stängde av hela centrum! :)
 
Klabbe85 skrev:
2421794

Kan ju faktiskt inte säga emot dig!
Fast igår var det ändå århundradets händelse. Det var tydligen en misstänkt bomb inne på banken så dom stängde av hela centrum! :)


Skönt, då har alla invånare nåt att tala om tills... Nyår eller nåt :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top