Klabbe85
Ny medlem
- Gick med
- 6 Jan 2006
- Ort
- Linköping
- Hoj
- YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
När jag kom hem alldeles nyss så ser jag att det står ett moppefucko och en polishoj mitt över gatan. Springer upp till lägenheten för att ta ett kort men hinner tyvärr inte innan polisen har kört iväg med moppen!
Men efter en liten stund kommer han tillbaka dock!
Stackars kille!

Men efter en liten stund kommer han tillbaka dock!
Stackars kille!



