Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Silwer skrev:0-402 meter på 6.2 sek är sensationellt om vi säger så, då bränner han rena draghojar på strippen.
Kan det ha att göra med att inte få framhjulet i luften och effekten i backen? 
Dropkick skrev:Orginal så gör en gilera 180cc: 145km/h och 0-100 gör den på ungefär 5.5 sec.
Silwer skrev:Hur hög är effekten och vikten?
Har man verkligen nåt att jämföra med om man menar att en 180cc hoj är crazy och livsfarligt snabb?![]()
0-402 meter på 6.2 sek är sensationellt om vi säger så, då bränner han rena draghojar på strippen.
Kollade lite en sån Gilera 180cc tycks ha 19hk, och farligheten måste isf bero på att den är en moped i övrigt.
Jag säger då det 19hk och scoter då kör man 145 knyck och 0-100 på 5.5 sek, nä kom hit med den så ska vi se om den verkligen gå så.
H4 skrev:Gileran sägs göra 0-100 på 5,5 sek enligt papprena. Jag är inte säker på detta, men flera säger det. Det är ju imponerande ändå.
Men inga 2,6 sekunder här inte :kocko
Kawwa skrev:Ursäkta att jag småler, men jag tror inte ens på denna siffra. 5.5 0-100 är fort! Typ Porche 911, gammelgixxer. Jag måste bli ifrånkörd själv innan jag tror på detta!

Badger skrev:Är din gixxer så slö.........![]()

Silwer skrev:Tyvärr brukar kommentarer om felvisande moppemätare då leda till "men vi mätte upp den med brorsans dieselmerca och de har rättvisande mätare"![]()
Eeh, nu tolkade du det väl ändå lite fel?Har man verkligen nåt att jämföra med om man menar att en 180cc hoj är crazy och livsfarligt snabb?![]()

har själv en gilera runner 180cc
den klarar 145km/h så jag trodde på killen som skriver detta men 0-100 klarar hans nog på 3,2 sek för min klarar de på 5,5sek dom e riktigt snabbt dom går som ett skott har tänkt behålla min pärla så länge nån inte kommer med någon snabbare som tar mig på sträckorna
Undrar faktiskt jag med.1740731"årsmodell -05"
"Scooter master championship 2004 i Grekland vann jag första priset med den."
Hur får han ihop det?

den klarar 145km/h så jag trodde på killen som skriver detta men 0-100 klarar hans nog på 3,2 sek för min klarar de på 5,5sek dom e riktigt snabbt dom går som ett skott har tänkt behålla min pärla så länge nån inte kommer med någon snabbare som tar mig på sträckorna

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |