monterade nya burken och vurpade

Jonne_boy skrev:
Hänger på på frågan om man behöver styrstopp för besiktingen?

((tanken borde väll funka lika bra))

vet inte, har för mig att man inte får tävla om det fattas en stopp pga klämskador. då borde den ju inte gå att besiktiga heller. vet inte. ska prova med ett sätta en skruv i ramen som tar på gaffelbenet. då bular man i alla fall inte ramen vid en ordentlig marksyning. såg att magnus carlsson använd bildäck som ramskydd just vid gaffelbenen.

GIXxXER skrev:
då ska du se hojen i närbild, finns inget helt på hela hojen. att jag sedan stuntade sönder min 03a som jag köpte ny förtäljer kanske inte historien :va . och,ja. hojarna står på mig. kör trafik så oroa er inte för höga premier
Skiter du pengar eller? Har jobbat i 5 år för att kunna betala av alla lån man tagit när man köpt/bytt hoj, nu är jag äntligen skuldfri (sista avbetalningen på lånet i slutet av den här månaden) och har en -02:ans Blade.

Men att stunta sönder först en GSX-R 1000 -03 och sedan en -01 är fan helt sanslöst. Du måste ha ett bra jobb! :tummenupp

heinz_p skrev:
Bor du på Ö-äng lr?
Garagen ser ut att vara därifrån!
Lycka till med hojen, klota inte för mycket :hihi

jepp, kan du tänka dig en hoj utan förare mellan garagen och bilarna. fan vilken tur jag hade.

MackeNo1 skrev:
Skiter du pengar eller? Har jobbat i 5 år för att kunna betala av alla lån man tagit när man köpt/bytt hoj, nu är jag äntligen skuldfri (sista avbetalningen på lånet i slutet av den här månaden) och har en -02:ans Blade.

Men att stunta sönder först en GSX-R 1000 -03 och sedan en -01 är fan helt sanslöst. Du måste ha ett bra jobb! :tummenupp

noop, jobbar som lärare :va så deg finns inga. har dock lån som många andra

Alex.J skrev:
Du är för härlig GIXxXer:dummer hoppas man får se samma saker i sommar på Bivaröd

noop, i sommar så blir det helt nytt. inga mer mesiga trick. har redan börjat träna på saker som kommer att, ja vad vet jag, men många lär nog prata :tummenupp :yoparty

GIXxXER skrev:
noop, i sommar så blir det helt nytt. inga mer mesiga trick. har redan börjat träna på saker som kommer att, ja vad vet jag, men många lär nog prata :tummenupp :yoparty

JA vad ska man säga:yoparty själv tyckte man det var mycket bra förra året men ja det kan väll aldrig vara för galet. Hur blir det med Dågge och Drängen kommer dom stunta något ?

Alex.J skrev:
JA vad ska man säga:yoparty själv tyckte man det var mycket bra förra året men ja det kan väll aldrig vara för galet. Hur blir det med Dågge och Drängen kommer dom stunta något ?

drängen kör motard, så han räknas inte. dågge hittar inte svansen, robban kör rr. det är bara jag som satsar på mc stunt. det blir nog bra galet ändå ska du se

GIXxXER skrev:
drängen kör motard, så han räknas inte. dågge hittar inte svansen, robban kör rr. det är bara jag som satsar på mc stunt. det blir nog bra galet ändå ska du se

Ok då vet man hur det ligger till. Var jobbar du som lärare då ?

GIXxXER skrev:
jepp, tränar utav bara den. har satt på originalgrejorna bakpå så att jag kan besiktiga skiten. fattas en styrstopp, är det någon som vet om besiktningsgubbarna säger något om detta.

Varför ska du besikta? 2 år får du köra när hojen är ny. Eller har du blivit stoppad av farbror blå?
Jag vet förövrigt inte om det behövs styrstopp men det är enkelt att svetsa dit en ny. Billigt bör det också vara att lämna in till nån verkstad.

Ylle skrev:
Varför ska du besikta? 2 år får du köra när hojen är ny. Eller har du blivit stoppad av farbror blå?
Jag vet förövrigt inte om det behövs styrstopp men det är enkelt att svetsa dit en ny. Billigt bör det också vara att lämna in till nån verkstad.

det är 01an som ska besiktigas, vill ha något på gatan. fixade styrstoppen idag så det är lungt

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC