Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:hehe sopa![]()
Nalkas våren?
Gjorde rampucken sitt eller var du redan på gräset när du ramlade?GIXxXER skrev:jepp, tränar utav bara den. har satt på originalgrejorna bakpå så att jag kan besiktiga skiten. fattas en styrstopp, är det någon som vet om besiktningsgubbarna säger något om detta.
Dangerous_Dave skrev:Gjorde rampucken sitt eller var du redan på gräset när du ramlade?
Ska sätta på mina puckar innan säsongen så är lite sugen på att höra resultatet.
, träffade trottoaren och resten är historia och jag blir ännu fattigare 

Jag säger som hållundan... Bra att du inte skadade dig själv i alla fall.GIXxXER skrev:har vurpat många gånger med hojen, rampuckar är värdelösa. ena ramfästet är helt skrot. framfälgen träffade trottoaren och sprack, har fasta fotpinnar och detta räddade växelpedalen, men den är ju redan modiferad med en skruv. ena styrstoppen gick av helt, men den var nog dålig sen innan![]()
skulle hoppa upp på tanken men hoppade nog inte tillräckligt, ramlade av och hojen fortsatte, träffade trottoaren och resten är historia och jag blir ännu fattigare
![]()
yonsson skrev:Nice tankåknings-bild.
Kommer nog aldrig börja med sånt och stopies.
Min ekonomi pallar inte såna övningar![]()
Men ägaren (jag) till den nya hojjen har nu förbjudit såna övningar... Tack o lov!! Och hjälm används också ser jagGIXxXER skrev:har läkt olika skador hela vintern, känner mig ganska bra nu, bara lite huvudvärk och yrsel men det får jag nog leva med.

GIXxXER skrev:har vurpat många gånger med hojen, rampuckar är värdelösa. ena ramfästet är helt skrot. framfälgen träffade trottoaren och sprack, har fasta fotpinnar och detta räddade växelpedalen, men den är ju redan modiferad med en skruv. ena styrstoppen gick av helt, men den var nog dålig sen innan![]()
skulle hoppa upp på tanken men hoppade nog inte tillräckligt, ramlade av och hojen fortsatte, träffade trottoaren och resten är historia och jag blir ännu fattigare
![]()
starclassic skrev:Skulle DU köpa en begagnad motorcykel av denne man????
BMW R90s skrev:Och hjälm används också ser jag![]()

Zana skrev:Varför stuntar man på en innan fräsch hoj?
Det är för mig obegripligt....... =(
. och,ja. hojarna står på mig. kör trafik så oroa er inte för höga premierZana skrev:Varför stuntar man på en innan fräsch hoj?
Det är för mig obegripligt....... =(
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.