monterade nya burken och vurpade

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
dock på rätt sida :D , tror jag sätter på original igen

Bifogat

• övriga 058.jpg
    övriga 058.jpg
    62.7 KB · Visningar: 513
  • övriga 062.jpg
    övriga 062.jpg
    91.8 KB · Visningar: 540
  • övriga 063.jpg
    övriga 063.jpg
    22.2 KB · Visningar: 514
  • övriga 061.jpg
    övriga 061.jpg
    93.2 KB · Visningar: 410
Swedie skrev:
hehe sopa ;)

Nalkas våren?

jepp, tränar utav bara den. har satt på originalgrejorna bakpå så att jag kan besiktiga skiten. fattas en styrstopp, är det någon som vet om besiktningsgubbarna säger något om detta.

GIXxXER skrev:
jepp, tränar utav bara den. har satt på originalgrejorna bakpå så att jag kan besiktiga skiten. fattas en styrstopp, är det någon som vet om besiktningsgubbarna säger något om detta.
Gjorde rampucken sitt eller var du redan på gräset när du ramlade?
Ska sätta på mina puckar innan säsongen så är lite sugen på att höra resultatet.

Dangerous_Dave skrev:
Gjorde rampucken sitt eller var du redan på gräset när du ramlade?
Ska sätta på mina puckar innan säsongen så är lite sugen på att höra resultatet.

har vurpat många gånger med hojen, rampuckar är värdelösa. ena ramfästet är helt skrot. framfälgen träffade trottoaren och sprack, har fasta fotpinnar och detta räddade växelpedalen, men den är ju redan modiferad med en skruv. ena styrstoppen gick av helt, men den var nog dålig sen innan :D

skulle hoppa upp på tanken men hoppade nog inte tillräckligt, ramlade av och hojen fortsatte :dummer , träffade trottoaren och resten är historia och jag blir ännu fattigare :huvet

GIXxXER skrev:
har vurpat många gånger med hojen, rampuckar är värdelösa. ena ramfästet är helt skrot. framfälgen träffade trottoaren och sprack, har fasta fotpinnar och detta räddade växelpedalen, men den är ju redan modiferad med en skruv. ena styrstoppen gick av helt, men den var nog dålig sen innan :D

skulle hoppa upp på tanken men hoppade nog inte tillräckligt, ramlade av och hojen fortsatte :dummer , träffade trottoaren och resten är historia och jag blir ännu fattigare :huvet
Jag säger som hållundan... Bra att du inte skadade dig själv i alla fall.

har läkt olika skador hela vintern, känner mig ganska bra nu, bara lite huvudvärk och yrsel men det får jag nog leva med.

Kan tänka mig att du såg ut såhär sen. :D
Tur att du inte skadade dig. :)

Nice tankåknings-bild.
Kommer nog aldrig börja med sånt och stopies.
Min ekonomi pallar inte såna övningar :(

yonsson skrev:
Nice tankåknings-bild.
Kommer nog aldrig börja med sånt och stopies.
Min ekonomi pallar inte såna övningar :(

Hehe.. Jag GJORDE några stoppie... :huvet Men ägaren (jag) till den nya hojjen har nu förbjudit såna övningar... Tack o lov!! :D

Varför stuntar man på en innan fräsch hoj?

Det är för mig obegripligt....... =(

GIXxXER skrev:

Skulle DU köpa en begagnad motorcykel av denne man????

BMW R90s skrev:
Och hjälm används också ser jag :gnissla

alltid :D , enligt en norsk oberoende test så visade sig att toppluvan hade minst skador efter att ha blivit släppt ifrån 20 meter. alla hjälmar uppvisade betydliga skador och kan därför ej godkännas i hastigheter över 20 km/t. toppluvan fick zxrz märkning vilket står för godkänd upp till 600 km/t :D :yoparty

Zana skrev:
Varför stuntar man på en innan fräsch hoj?

Det är för mig obegripligt....... =(

då ska du se hojen i närbild, finns inget helt på hela hojen. att jag sedan stuntade sönder min 03a som jag köpte ny förtäljer kanske inte historien :va . och,ja. hojarna står på mig. kör trafik så oroa er inte för höga premier

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC