Jo där är såhär att jag köpt en krashkåpa pga. att orginal gick åt helv.... och nu har jag ingen aning hur jag på ett stabilt sätt sätter fast lyktan. Enligt haynes sitter lyktan fast med 4 bultar (vet inte vart dock, hittar inga fästen så jag antar i toppkåpan?) samt 2 hål man trycker i två plastpiggar som sitter på lyktan. Det enda jag har i tanken just nu är att trycka dig plastpiggarna i hålen och sedan låta krashkåpan hålla den på plats.. kommer detta räcka? Någon som varit i samma sits som mig tidigare och som kan komma med ett gott råd? Väldigt tacksam för svar...