Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo det funkar men gå till en skräddare/sömerska så blir det bäst..-PLM- skrev:Jag är sugen på ett motardställ, men de har ju inga puckar...
Tjejjen i mcbutiken trodde inte det gick att sy på, men jag tänkte höra med er om nån här gjort det, och om det funkade bra?
-PLM- skrev:Jag är sugen på ett motardställ, men de har ju inga puckar...
Tjejjen i mcbutiken trodde inte det gick att sy på, men jag tänkte höra med er om nån här gjort det, och om det funkade bra?

SVooSh skrev:Onödig fråga kanske. Men varför duger det inte att köra med ett vanligt ställ med puckar? Tycker personligen motardställ har för mycket tunt stretchtyg och det blir faen kallt när det är kyligt ute, har stretch i grenen på mitt ställ![]()

Wheeliegirl skrev:Men vad ska du med knäpuckar till om man får fråga...?
Knäskrapar du med motarden?(eller har du kanske sporthoj oxå..?)
![]()
Köper en lott i Teknis MCs lotteri och hoppas på att vinna ett?<Anton> skrev:Var får man tag i sinisalos motardställ?
Grymme billiga oxå, vill minnas att M&F tar 3400kr för ett nytt<Anton> skrev:Var får man tag i sinisalos motardställ?
Stoffy skrev:1937377Grymme billiga oxå, vill minnas att M&F tar 3400kr för ett nytt
Sinisalo ställ.
Det var förrra årets model som dom sålde ut så billigt. Årets listar runt 7k har jag för mig.Hsb-Chrille skrev:2483795Är dom ställen bra då?
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |