Monster-tjej

Du har helt klart valt en kul hoj :yoparty !!! Välkommen!

Halloooo

Välkommen, måste berömma ditt val av mc!!:tummenupp
Syrrans (som för övrigt också heter aurora) kille ska också köra upp och han fick en tid i mitten av Juli, dock genom körskola.
Mitt tips är att du ringer och tar första bästa tid men att du sedan ringer och telefonterrar dom och kollar om det finns ngr avbokningar, brukar alltid funka!

Ha de o lycka till med uppkörningen

Meeeeen neeeeej,du har ju valt feeeeel hoj ju:tungan :tungan välkommen tjejen å lycka till me kortet:tummenupp :tummenupp

Nice hoj!!
Och välkommen...

/Kenneth

Tack för alla gratulationer och lyckönskningar! Det blir uppkörning sista halvan av juli i Uppsala. :tummenupp Bra mycket snabbare än vad jag vågat tro!

//Aurora

Tack för alla gratulationer och lyckönskningar! Det blir uppkörning sista halvan av juli i Uppsala. :tummenupp Bra mycket snabbare än vad jag vågat tro!

//Aurora

Hejjjj:) Om du ska ut o åka så hör av dig så hänger jag på :yoparty Välkommen:tummenupp

Visst är de fina, Monstren :)
Dessutom snälla, fräcka och lättkörda.

Lycka till med uppkörningen och du; ge det denna och nästa säsong innan du testar vad man kan göra med ett Monster på småvägar :tungan

Hej och välkommen hit..Lycka till på uppkörningen!! Jäkligt snygg hoj du skaffat dig, nice:yoparty

Hejsan!

Ännu en tjej som hittat hit :D

Har alltid suktat efter Ducati Monster och förverkligade min dröm förra veckan, tar kortet samtidigt och tog teorin idag :tungan Tänkte köra upp så snabbt som det går, men det är väll säkert några veckors väntetid (skall boka tid i morgon). Övningskör så mycket som möjligt fram tills dess.

Tanken är både körning till vardags men även på banor, hoppas vi ses där ute!

//Aurora :hej

Vad kan man säga...MYCKET snygg hoj...kanske skulle ha varit svart men din gula är ok :tummenupp

Som det står ovan får du titta förbi SDK...om du tycker att stämningen här är schyst kommer SDK att kännas som en sommaräng full med blommor!

Köpte själv mitt mini-monster i april efter att ha sneglat på Ducati under måååånga japs-år och cykeln är underbar!

Lycka till med uppkörningen!

Vad kan man säga...MYCKET snygg hoj...kanske skulle ha varit svart men din gula är ok :tummenupp

Som det står ovan får du titta förbi SDK...om du tycker att stämningen här är schyst kommer SDK att kännas som en sommaräng full med blommor!

Köpte själv mitt mini-monster i april efter att ha sneglat på Ducati under måååånga japs-år och cykeln är underbar!

Lycka till med uppkörningen!

Kul med en till Monsterfantast! Jag tycker väll egentligen att en Ducati skall vara röd :rolleyes:, men men, färgen gick i sista hand denna gång. :tungan

Jag är säker på att jag kommer trivas i SDK, har redan lärt känna lite folk därifrån.

//Aurora :)

Back