Monster Khaos

Sharx

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2010
Hoj
Kawasaki ninja zx6r -96
Känns som det kommer bli de perfekta KTM-dekalerna framöver.

KhaosCan.gif

Äntligen ett nytt sätt att kladda ner och förstöra hojar med sponsorloggor!

(sponsorloggor man inte ens får betalt för)

Jag förstår inte varför så många har så ont av att folk klistrar monsterdekaler och andra sponsorloggor på sina hojar fast dem egentligen inte är sponsrade eller får nåt betalt. Man sätter väl precis vad man vill på sin egen hoj om man tycker det är snyggt? Det är ju upp till var och en.

Jag förstår inte varför så många har så ont av att folk klistrar monsterdekaler och andra sponsorloggor på sina hojar fast dem egentligen inte är sponsrade eller får nåt betalt. Man sätter väl precis vad man vill på sin egen hoj om man tycker det är snyggt? Det är ju upp till var och en.

Folk får alltså ha Monsterdekaler på sin hoj och tycka det är kalasfint men jag får inte tycka det ser fult ut? :)

Äntligen ett nytt sätt att kladda ner och förstöra hojar med sponsorloggor!

(sponsorloggor man inte ens får betalt för)

har inte du yoshi klibbor på nåt som inte är Yoshi och du har väl knappast fått cash för den klibban?
tycker för övrigt att ditt bygge är toksnyggt och yoshi klibban sitter som ett smäck..

Folk får alltså ha Monsterdekaler på sin hoj och tycka det är kalasfint men jag får inte tycka det ser fult ut? :)

Klart du får det :) Förstår bara inte varför så många har ont av det och klankar ner så fort dem ser det. Blir så tråkig stämning tycker jag.

Precis folk sätter väl vilka dekaler man vill på sin hoj, huvudsaken är väl att man är nöjd själv..

har inte du yoshi klibbor på nåt som inte är Yoshi och du har väl knappast fått cash för den klibban?
tycker för övrigt att ditt bygge är toksnyggt och yoshi klibban sitter som ett smäck..

Nej det är sant, men nån Yoshi-del finns faktiskt på hojen. ;)

Monsterpojkarna står ju inte direkt med energidryckerna vid vätskepauserna när dom är ute och kör. Skulle tro att dom flesta tycker Monster smakar apa faktiskt. :tungan

Men som sagt - different strokes for different folks.

Håller delvis med Viktor. Har själv någon gång tidigare ställt frågan varför man vill se ut som en reklampelare om man inte får betalt för det, men fick rätt välmotiverade svar - ex folk som inte vill se ut som ett "svart hål" som kommer på banan eller att det helt enkelt bara ser snyggt ut.

Däremot är det ju lite konstigt att betala 160kr för att få en massa Monster-dekaler, då många kanske inte ens gillar Monster. De borde kunna säljas billigare. ;)

Va, Monster dekaler på en KTM, vilket kätteri!

Tror inte det kommer hända då Hans Trunkenpolz och Dietrich Mateschitz är goda vänner sedan länge. Mr. Trunkenpolz är ju då T:et i KTM, och Mr. Mateschitz är grundaren av Red Bull....

Jag har en sån där platta Monster Khaos ståendes här om nån vill tjacka billigt!

Skicka Pm.

*/ ?>
Back