Precis! Monster svarar på gasen från 3000 när 748:an behöver närmare 8000 innan det börjar hända saker.(Sen händer det ju ganska trevliga saker
)
Största skillnad är vridet i första hand. 900:an har maffigt mellanregistret jämfört med 620. Det är mer effekt/vrid direkt, 620 måste man varva mer.
Men du har rätt, jag har inte kört nån srypt variant så det är bäst att höra från killarna i verkstan som monterar strypningen vad dom tycker.
Men som sagt, tror att du får den srypta effekten rappare från 900/800 än vad den kommer från 620.

Örnie skrev:2122221japp och det är ett rikgit svårt val, antar att ingen av er vet hur de beter sig strypta (förutom sega utav bara...) 620 blir billigare att äga, men 900 kanske lite roligare att köra? frågan är om man behöver en 900 för att glida runt i götet utan att köra rikgit hårt. är de stor skillnad i acceleration och topp? eller vad kände du skillde mycke?
Största skillnad är vridet i första hand. 900:an har maffigt mellanregistret jämfört med 620. Det är mer effekt/vrid direkt, 620 måste man varva mer.
Men du har rätt, jag har inte kört nån srypt variant så det är bäst att höra från killarna i verkstan som monterar strypningen vad dom tycker.
Men som sagt, tror att du får den srypta effekten rappare från 900/800 än vad den kommer från 620.