Ska du dra till 210 Nm ska du definitvt ha en 1/2". En 1/4" räcker inte så långt.
Men till knarrarna tror jag knappast du hamnar högre än max 100 Nm (eller nåt sånt) till topplocksbultar. Jag skaffade en 1/2" som klarar en god bit över 200 Nm, de är mer universella än de mindre. Du kanske behöver byta toppackning på bilen nån gång, då vill du ha nåt som åtminstone når en bit över 100 Nm (varierar på olika bilar).
Sen har jag skaffat en mindre (från Biltema) minns inte om det är 1/4" eller 3/8" men den är rätt liten och jag skaffade den främst därför att man ibland kan hitta konstiga bultar som ska dras (justeras) med måttliga moment i automatlådor med mer.
På knarrarna är det inte så mycket mer än topplock, vevstaksbultar och ramlager som definitivt måste dras till rätt moment. Dessa ligger antagligen i området 50-100 Nm. Resten drar man med förnuft, dvs inte lika hårt som dom som drar sönder allt.

Jo förresten, kopplingskorg och svänghjulsbultar ska också momentdras men dessa ligger ofta (åtminstone mutter till kopplingskorg) utanför det som en 1/2" momentnyckel klarar.
Alltså: Skaffa en 1/2", de räcker till i stort sett allt på både knarren och en bil.
Jag har inte koll på din knarr men det har ju du, jag utgår från mina kosntiga knarrar.