Köp 2, en liten upp till en 20 ungefär(min tar 5-25) och en större som lappar över den lilla (min tar 20-110).
Då täcker du in nästan allt på en hoj, hjulbyte på en R6 tex., 110, 89, 35, 21, bak, fram, ok, kläm.
Gaffel/styre, beroende på vilken bok man lyder, 10, 20, 25 eller 23, 26, 32, gaffelkrona, styrkrona, clipon, de lägre momenten är öhlins medan de övre är yamaha, öhlins räknar med att man kraschar och det ska kunna röra sig innan det blir böjt om man har tur, yamaha räknar med att man håller sig på hjulen.....
Det är få moment som är under 5, tror bara det är trattarna och dess styrning och pumpen i tanken, 3-4 men minns inte riktigt men det löser man ju kanske ändå, de flesta mindre skruv i motorn ligger runt en 5-15 och de större under 100. Är nog bara kopplingsmuttern som ska dras hårt på min, 115.
Precisionen på de billigare är nog alldeles tillräcklig för det man använder de till, kanske att det skiljer mer mellan enskilda exemplar än hos de stora, fina tillverkarna men är det inte med ett kalibreringsintyg? Då vet man ju.
Har teng-tools själv, små, smidiga och ligger bra i handen, inte det bästa men fullt tillräckligt.
Avlasta dom Alltid när du inte använder de så klarar de sig bättre och har du klick-varianten så dra alltid mot någon hårt dragen bult så det klickar ett par gånger innan du använder första gången på en dag så vet du att den funkar och även smörjer upp funktionen så den löser när den ska.