Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alla fungerar på ungefär samma sätt vad gäller konstruktion. Styrvikterna ersätts med fäste för skydden. Körde Några tusen mil med handtagskydd, förvisso inte Biltemas. Vibrerande aldrig så pass att det var störande. De äää baaa ååå köööör!Skulle behöva lite hjälp! Beställde Biltemas barkbusters med en bekant...men blev lite fundersam ang monteringen på original styret. Längst ut på styrändarna sitter om jag fattat rätt vibrationsvikter som går in en ca decimeter in. Måste dom bort, och hur mycket mer vibrationer blir det utan...börjar ångra mej att jag inte köpte enklare handskydd istället med bara det innre fästet...ska ju mest fungera att skydda mot vädet och vind. Hur gjorde ni som har monterat biltemas barkbusters...gärna tips på bra,enklare handskydd också som funkar ifall jag väljer att byta.
Skulle behöva lite hjälp! Beställde Biltemas barkbusters med en bekant...men blev lite fundersam ang monteringen på original styret. Längst ut på styrändarna sitter om jag fattat rätt vibrationsvikter som går in en ca decimeter in. Måste dom bort, och hur mycket mer vibrationer blir det utan...börjar ångra mej att jag inte köpte enklare handskydd istället med bara det innre fästet...ska ju mest fungera att skydda mot vädet och vind. Hur gjorde ni som har monterat biltemas barkbusters...gärna tips på bra,enklare handskydd också som funkar ifall jag väljer att byta.
Skulle behöva lite hjälp! Beställde Biltemas barkbusters med en bekant...men blev lite fundersam ang monteringen på original styret. Längst ut på styrändarna sitter om jag fattat rätt vibrationsvikter som går in en ca decimeter in. Måste dom bort, och hur mycket mer vibrationer blir det utan...börjar ångra mej att jag inte köpte enklare handskydd istället med bara det innre fästet...ska ju mest fungera att skydda mot vädet och vind. Hur gjorde ni som har monterat biltemas barkbusters...gärna tips på bra,enklare handskydd också som funkar ifall jag väljer att byta.
Måste bara kolla med er andra. Min xt har PC3, KN filter, GRP pipor och borttagen snorkel. Den avgassmällar ganska högt när jag släpper gasen. Är detta vanligt eller är det något som behövs fixas?

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|