Gamepad
No comments
Gör som jag köp inte spel på release.Visst, men tradigt för slutanvändar
Vänta något år eller månader tills det mognat och gått ner i pris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gör som jag köp inte spel på release.Visst, men tradigt för slutanvändar
Köper sällan spel alls, och gör jag det så är det ofta på någon 70% rea.Gör som jag köp inte spel på release.
Vänta något år eller månader tills det mognat och gått ner i pris.
Men då slipper du ladda ner uppdateringarKöper sällan spel alls, och gör jag det så är det ofta på någon 70% rea.
Men tid tar det ändå.
Japp.Men då slipper du ladda ner uppdateringar
Är det nerladdnings som tar tid?
En gång I tiden kallades walkman för freestyle och den var med ofta. Det gällde att hushålla med de två svindyra AA-batterierna och välja ett bra band.
Sony Walkman DD var riktigt bra, byggdes i aluminium och dubbla 3,5 mm portar.
Användes troligtvis senast 1993 eller något ditåt...![]()
Farsan köpte nickelkadmium i Tyskland till mig att ha till RC-bilen. De var mycket billigare där, men ändå runt 400-500 spänn och det var 1983. Men lönade sig i längden...gamla minnen. Min freestyle drog så mycket batterier att föräldrarna(?) investerade för första gången i laddbara batterier någon gång i slutet av 80-talet. Nickel-Kadmium, halva energiinnehållet jämfört med Nickel-Metallhydrid som var det nya och jättedyra och som i sin tur hade hälften av energiinnehållet samma kemi av batterier har idag. Fick ladda väldigt ofta, kanske räckte de till bussturen till skolan, kanske tom tur och retur. Men antagligen inte.
Om inte drevet är sprucket än på den där kan den vara värd lite pengar...
Det finns nyproducerade kassettband att köpa. Ett skoj alternativ är väl en sånhät:Hoppla.
Lyckligtvis blev den liggande utan batterier. Läge att testa. Måste hitta ett gammalt kassettband också...![]()
Det finns nyproducerade kassettband att köpa. Ett skoj alternativ är väl en sånhät:
![]()
Kassettadapter 3,5 mm-kontakt - Kassettadapter 3,5 mm-kontakt Svart
Kassettadapter som spelar upp ljud från bl.a. mobil och surfplatta i bilens kassettspelare. Ansluts till ljudkälla med den fasta 3,5 mm-kontaktenwww.kjell.com
Så kan du spela upp musiken på mobilen, och lyssna på din walkman!
Som jag tidigare skrivit om är Minidisc mitt absoluta favoritformat av bärbart rörligt media. Minidisc är perfekt. Ingen degradering. Upp till en miljon inspelningar klarar en enda MD-skiva. Ordentligt skaktåligt. Bra storlek och lång batteritid. Jag köpte CD och kopierade över till MD, så slapp jag slita på mina skivor och fick en mycket mindre och bättre pryl i fickan.
Massor med nördigt MD-tjöt incoming, det är bara att cirkulera om du inte vill läsa:Jag hade tidigare en jobbarkompis som körde MD på allt, men främst på ljudböcker och språkkurser, just för att det var lätt och förlustfritt att återanvända dom

Men är det kod som skrivs för enbart spelet i fråga, eller är det befintliga rutiner som infogas som standard i andra spel med?Visst, men tradigt för slutanvändaren är det ju.
Har vi nämnt telefonsvarare, digitalklocka, NMT, fax, kabel-TV, matrisskrivare?
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |