Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
alf_ulf skrev:Hej... Jag undrar hur man vet hurdant moderkorn man har... kan man kolla de mångon stans???? Tänkte byta chassie skulle v surt om man beställer hem ett som inte moderkortet passar i...
R1 Uffe skrev:Vet du vilket märke du har på moderkortet nu, ABIT, MSI, ASUS, ALBATRON eller dyl. Öppna sidoluckan & kolla på moderkortet, det är oftast ett tryck där det står typ ABIT AI-7 om du inte vet vad du har för något
R1 Uffe skrev:HAr du sett vad du har för moderkort än eller
Du har ett sånt här. Ditt heter lite annorlunda för att det sitter i en dator från Fujitsu/Siemens (om jag inte är helt fel ute). P4GE-V är ett ATX-kort och det bör ditt också vara. Kolla måtten för säkerhets skull.alf_ulf skrev:mmm de hette... lr de stog p4ge-fsc asus... va de nu kan betyda...![]()
alf_ulf skrev:Hej... Jag undrar hur man vet hurdant moderkorn man har... kan man kolla de mångon stans???? Tänkte byta chassie skulle v surt om man beställer hem ett som inte moderkortet passar i...

alf_ulf skrev:Japp de e en Fujitsu/Siemens... Jag har fuderat på http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=ASPXD2YEL-400 eller
http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=ASPXD2BLU-400
Jag tackar för all hjälp...![]()
![]()
R1 Uffe skrev:Försök bara få ett chassie med 120 mm fläkt "hål"
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |